اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

تمام ادارات دشتستان معین مدارس قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: در سال تحصیلی جدید، تمام ادارات دشتستان معین مدارس قرار می‌گیرند.

تمام ادارات دشتستان معین مدارس قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در نشست پروژه مهر در برازجان اظهار داشت: آموزش و پرورش کشور در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان ضمن تقدیر از روند پیگیری پروژه مهر 91 و تأکید بر اجرای مطلوب سند تحول بنیادین و طرح 3-3-6 افزود: اهمیت روزهای آغازین مدرسه از جهات مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد.

اسدی خاطر نشان کرد: تقویت نشاط، زندگی، شادابی و امید به آینده روشن‌تر دانش‏آموزان در روزهای آغازین منوط به آماده‌سازی کامل محیط‌های آموزشی، ساماندهی فضاها و سازماندهی خوب و مطلوب نیروهای آموزشی است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان ضمن تشکر از همکاری ادارات شهرستان پیرامون بازگشایی مدارس در خصوص شروع سال تحصیلی جدید و راهکارهای مناسب برای آغاز سال تحصیلی با نشاط برای دانش‌آموزان مطالبی را یادآور شد و اذعان داشت: امسال تقریبا تمامی ادارات شهرستان معین مدارس قرار می‌گیرند و دستگاه‌ها باید به گونه‌ای برخورد کنند که دانش‌آموزان احساس کنند تمامی ادارات نسبت به تعلیم و تربیت عنایت ویژه دارند.

کارشناس گروه‌های آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش دشتستان نیز گفت: هدف از اجرای پروژه مهر ایجاد تغییر و تحول نوین در نگرش است. 

عباس ذبیحی تصریح کرد: ستاد پروژه مهر به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس بر اساس محورهایی چون ساماندهی مطلوب نیروی انسانی، ساماندهی بهینه و مناسب فضاهای آموزشی، شاداب کردن فضاهای آموزشی، ارتقاء توان مدیریت آموزشگاهی، تهیه تجهیزات و وسایل کمک آموزشی، هوشمندسازی مدارس، تک شیفته کردن مدارس، اجرای طرح 3-3-6 تشکیل جلسات توجیهی طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش تشکیل شده است.

محمد گرمسیری نماینده شورای اسلامی شهر برازجان نیز بیان داشت: سال تحصیلی جدید عیدی است برای دانش‌آموزان که در این راستا باید حرکت‌های خوبی صورت گیرد که نشاط دانش‌آموزان را برانگیزد. 

عباس زارع معاون شهردار برازجان نیز گفت: شهرداری برازجان آمادگی لازم برای هر گونه همکاری در زمینه‌های زیباسازی شهر، نظافت شهر، آسفالت محوطه مدارس، کاشت نهال در مدارس، فرهنگ‌سازی و استفاده بهینه از فضای سبز و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان را دارد.

در ادامه نیز مسئولان هر یک از کمیته‌ها به بررسی و تشریح اقدامات انجام شده پیرامون پروژه مهر پرداختند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول