اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مردم و مسئولان

مدال‌آور پارالمپیکی دشتستان تجلیل شد

خبرگزاری فارس: در آیینی از عبدالرضا کریمی‌زاده دارنده مدال برنز پارالمپیک تجلیل شد.

مدال‌آور پارالمپیکی دشتستان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان در آیینی با حضور نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دشتستان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، اصحاب رسانه و جمعی از مردم شهرستان در میدان ورودی شهر سعدآباد از عبدالرضا کریمی‌زاده مدال‌آور دشتستانی مسابقات پارالمپیک لندن تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که شور خاص مردم شهرستان دشتستان و بخش سعدآباد بر آن حاکم بود مردم با سر دادن صلوات و تشویق‌های مکرر از قهرمان دشتستانی مسابقات پارالمپیک لندن تشکر کردند و توجه بیشتر مسئولان اجرایی شهرستان به مساله ورزش را خواستار شدند.

فرماندار دشتستان در این مراسم اظهار داشت: شهرستان دشتستان یکی از نقاط مستعد و توانمند استان بوشهر در عرصه‌های مختلف است و همواره شاهد افتخارآفرینی جوانان و نخبگان این شهرستان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ... بوده‌ایم.

غلامحسین خسروی خاطر نشان کرد: تلاش خستگی‌ناپذیر و بی‌وقفه از ویژگی‌های بارز جوانان و نخبگان این شهرستان است و ایشان همواره با حرکت در مسیر تدابیر و فرمایشات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به دست آورده‌اند.

وی افزود: انقلاب و نظام اسلامی ما با خون شهدای گرانقدر غرس شده و همه ما باید یاد و خاطره شهدای گرانقدر و یادگاران انقلاب و هشت سال نبرد مقدس را گرامی بداریم و زمینه را برای گسترش اهداف و آرمان‌های والای ایشان در شرایطی که دنیای کفر و استکبار جنگ نرم تمام عیار را آغاز کرده است به ‌کار گیریم.

خسروی با تقدیر از مدال‌آور دشتستانی مسابقات پارالمپیک یادآور شد: این ورزشکاران با پیروزی خویش حماسه‌ای جاویدان آفریدند و پیام جامعه اسلامی را به ورزشکاران و سراسر جهانیان رساندند.

به گزارش فارس در این سری از مسابقات مهرداد کرم‌زاده و مرتضی نیک‌پرست از ورزشکاران پارالمپیکی استان بوشهر موفق به کسب مدال برنز مسابقات پارالمپیک و عبدالرضا کریمی‌زاده در مسابقات فوتبال هفت نفره پارالمپیک لندن موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

بر اساس این گزارش تیم فوتبال هفت نفره پارالمپیک ایران با نتیجه پنج بر صفر در مسابقات رده‌بندی بر تیم برزیل چیره شد و با کسب برنز پارالمپیک به موفقیت ارزشمندی دست یافت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول