اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد

احداث آموزشگاه بهورزی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اختصاص اعتبار ویژه‌ای از محل سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت برای احداث آموزشگاه بهورزی دشتستان خبر داد.

احداث آموزشگاه بهورزی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا کهن صبح امروز در آیین تجلیل از بهورزان دشتستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم در چند سال اخیر در حوزه بهداشتی بیشتر و بهتر شده و مردم از این خدمات رضایت کاملی دارند.

وی افزود: بهورزان بیشترین تلاش را برای بهبود وضعیت سلامت در جامعه دارند و امیدوار هستیم همواره بتوانیم این عزیزان را مورد تجلیل قرار دهیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: 149 بهورز در 64 خانه بهداشت در شهرستان دشتستان کار خدمت‌رسانی به مردم را در حوزه سلامت و درمان به عهده دارند.

کهن افزود: بهورزان در حوزه کاری خود 120 نوع ماموریت و خدمت در امر بهداشتی و مشاوره‌ای ارایه می‌دهند و به فضل خدا روزبه‌روز این خدمات ارزشمندتر شده است.

وی از اختصاص اعتبار ویژه‌ای از محل سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت برای احداث آموزشگاه بهورزی دشتستان خبر داد و افزود: این امر در افزایش سطح کیفیت خدمات بسیار تاثیرگذار است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان بیان کرد: تجهیز خانه‌های بهداشت و تقویت مراکز بهداشتی و درمانی از اولویت‌های مهم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان شهرستان دشتستان انجام می‌شود.

کهن اذعان داشت: پرستاران و بهورزان تلاش گسترده‌ای برای رشد شاخص‌های سلامتی انجام می‌دهند و بدون حضور این عزیزان به اهداف خود نمی‌رسیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول