اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان:

یاد دفاع مقدس و شهدا در هیچ شرایطی نباید فراموش شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان گفت: یاد رشادت‏ها و ایثارهای سال‏های دفاع مقدس و شهدا در هیچ شرایطی نباید فراموش شود.

یاد دفاع مقدس و شهدا در هیچ شرایطی نباید فراموش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی در مراسمی که با حضور شمار زیادی از مردم هم‏زمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: آغاز هفته دفاع مقدس در کشور فرصت مناسبی برای یادآوری روزهای خون و شهادت، حماسه و پیروزی است.

وی تاکید کرد: نباید در هیچ شرایطی، شهدا و دلاورمردی‏ها و رشادت‏های آنها را فراموش کنیم و باید همواره قدردان زحمات کشیده شده در این راه مقدس باشیم.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان همچنین بیان کرد: همه مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید با پیروی از آرمان‏های والای شهدا محافظ نظام جمهوری اسلامی باشند و ذره‏ای از این مواضع عدول نکنند.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود داشتن روحیه ایثار، مقاومت و شهادت، اطاعت از امر ولی‏فقیه و حفظ یک‏پارچگی و وحدت را سه عامل پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ نابرابر تحمیلی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: هم‏اکنون نیز که بیش از 30 سال از سال‏های پیروزی انقلاب اسلامی می‏گذرد، به این سه عامل نیاز داریم تا بتوانیم در جنگ با دشمن به پیروزی دست یابیم.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جنگ ملت ایران با دشمن هنوز تمام نشده است، گفت: امروز وارد عرصه و فضای دیگری از این جنگ نابرابر شده‏ایم که همان ناتوی فرهنگی یا جنگ نرم است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول