اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر خبر داد

مدارس آزادشهر میزبان رزمندگان 8 سال دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با حضور در مدارس این شهر خاطرات دوران استقامت و ایستادگی را مرور می‌کنند.

مدارس آزادشهر میزبان رزمندگان 8 سال دفاع مقدس

حسین عجم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این حرکت فرهنگی که از امروز همزمان با بازگشایی مدارس انجام می‎گیرد برای انتقال فرهنگ ناب ایثار و ازخودگذشتی است که در جبهه‎ها موج می‌زد و ماحصل عشق و علاقه جمعی از جوانان این مرزو بوم به انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه بود.

این مسئول ادامه داد: در این میان دانش‌آموزان بسیجی با سنین بسیار کم مثل حسین فهمیده نیز حضور داشتند که به عنوان یک الگو و اسوه باید به دانش‌آموزان معرفی شوند و مورد توجه قرار گیرند.

وی اضافه کرد: افتتاح متمرکز پروژه‌های آموزشی و پرورشی، نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شبانه‌روزی بنت الهدی نوده‌خاندوز، صحبگاه مشترک دانش‌آموزان بسیجی، کوهنوردی دانش‌آموزان پسر و دختر از جمله برنامه‌های هفته بازگشایی مدارس است.  

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر تصریح کرد: دیدار با خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در کنار مراسم غبارروبی گلزار شهدا و حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان به صورت یکپارچه در نماز عبادی سیاسی جمعه از دیگر برنامه‎های آموزش و پرورش آزادشهر در هفته اول بازگشایی مدارس است.

وی اضافه کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید سال موفقیت بیشتر دانش‌آموزان ایرانی باشد و با توجه به تغییراتی که در برخی مقاطع آموزشی پیش‌بینی شده است اتفاقات خوب و خوشایندی در زمینه علمی و آموزش کشور بیفتد و ما را به خواسته‌هایی که داریم و منطبق بر فرامین و منویات مقام معظم رهبری است، نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول