اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

نقاشی و رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از نقاشی و رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس آبپخش در سال جاری خبر داد.

نقاشی و رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش اظهار داشت: شهر آبپخش نیازهای گسترده‌ای در عرصه‌های مختلف داشته و شهرداری آبپخش در دو سال گذشته با برنامه‌ریزی منظم و منسجم در راستای رفع این نیازها کوشیده‌ است.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: شهرداری در سال‌های اخیر توجه خاصی به توسعه فضای سبز، زیباسازی سطح شهر، اجرای طرح‌های پیاده‌رو، نصب ایستگاه‌های اتوبوس، پاکسازی نقاط مختلف سطح شهر و ... داشته‌ و برنامه‌های خود را در این راستا منسجم کرده‌ایم.

موسوی بیان داشت: هر ساله بعد از پایان امتحانات خرداد ماه ستاد پروژه مهر در نقاط مختلف فعالیت خود را آغاز می‌کند که در قالب این ستاد ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف وظایفی را عهده‌دار می‌شوند که باید با اجرای آنها شرایط را برای برگزاری مطلوب سال تحصیلی جدید فراهم کنند.

وی اضافه کرد: شهرداری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادها و ارگان‌های اجرایی نقش مهمی در فعالیت‌های ستاد پروژه مهر بر عهده دارد که انجام این وظایف عمدتا به نشاط و شادابی فضاهای آموزشی و مدارس در آغاز سال تحصیلی کمک می‌کند و شهرداری آبپخش با دیدگاه فرهنگی به‌طور جدی در این راستا کوشیده است.

این مسئول اذعان داشت: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تلاش‌های گسترده واحد زیباسازی شهرداری آبپخش به‌منظور زیباسازی محیط مدارس سطح شهر را شاهد بوده‌ایم و این طرح در قالب نقاشی و اجرای طرح‌های گرافیکی بر دیوارهای مدارس اجرا شده است.

شهردار آبپخش با تشریح عملکرد شهرداری در این حوزه عنوان کرد: رنگ‌آمیزی و نقاشی میزان زیادی دیوارهای مدارس با اعتبار 105 میلیون ریال صورت پذیرفته و در نیمه دوم سال در قالب برنامه‌های واحد زیباسازی شاهد گسترش این طرح در آبپخش خواهیم بود.

موسوی اجرای پروژه‌های آسفالت در معابر سطح شهر را از اولویت‌های مهم شهرداری آبپخش دانست و ابراز داشت: آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری آبپخش به‌منظور زیباسازی سطح شهر و بهبود وضعیت ترافیکی است که توجه خاصی به آن داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر شاهد اجرای بیش از 100 هزار مترمربع پروژه آسفالت در آبپخش بوده‌ایم افزود: گازرسانی به آبپخش یکی از خدمات ارزنده‌ای است که با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر آبپخش شاهد تحقق آن بوده‌ایم و اجرای این طرح نیازمند حفاری در نقاط مختلف شهر بود که به همین دلیل اجرای پروژه‌های آسفالت به تاخیر افتاد.

شهردار آبپخش تصریح کرد: در حال حاضر توسط پیمانکار شرکت گاز استان شاهد علمک‌گذاری در کوچه‌ها و خیابان‌های مختلف شهر آبپخش هستیم و به حول و قوه الهی در آینده نزدیک فعالیت آسفالت معابر و خیابان‌های آبپخش با جدیت آغاز خواهد شد.

موسوی ابراز داشت: لکه‌گیری برخی از خیابان‌ها پس از عملیات حفاری در آبپخش صورت گرفته و در ماه‌های آتی با جدیت و سرعت بیش از پیش شاهد تداوم این روند خواهیم بود.

وی تاکید کرد: آسایش و آرامش شهروندان مهم‌ترین هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش است و از تمام توان برای دستیابی به این مهم بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول