اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

پیروی از ولایت رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند تمسک به قرآن و اسلام و پیروی از ولایت را رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس عنوان کرد.

پیروی از ولایت رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‌‏فرزاد پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت در شهرستان دماوند که با معرفی دستگاه‏های برتر برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و آغاز هفته دفاع مقدس یاد و خاطره همه شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران این دوران طلایی را گرامی داشت.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور حماسه‏‌ها، سلحشوری و دلاورمردی رزمندگان اسلام و ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل تمام استکبار بود که به واسطه ایمان به خداوند متعال و آموزه‌‏های اسلامی به وجود آمد.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: نباید آن ایثارگری‏ها را فراموش کنیم زیرا مردم مومن ایران اسلامی درس بزرگی را به تاریخ دادند و دفاع مقدس را به عنوان یک سند افتخار ثبت کردند.

قاسمی‌‏فرزاد تمسک به قرآن و اسلام و پیروی از ولایت را رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس عنوان کرد.

وی بیان کرد: در طول تاریخ جنگ‏های زیادی در این مرز و بوم اتفاق افتاد که در همه آنها حاکمان ظالم شکست را پذیرفتند و بخشی از کشور را از دست دادند اما نظام مقدس جمهوری اسلامی در حالی در برابر همه مستکبران عالم ایستاد که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن واگذار نکرد.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه با محکوم کردن اهانت به نبی مکرم اسلام (ص)، این اقدام را حرکتی بسیار زشت و مذموم دانست و اظهار داشت: این اقدام با هوشیاری مردم مسلمان جهان و به ویژه مردم ایران اسلامی محکوم شد و بار دیگر چهره زشت و واقعی استکبار جهانی را نمایان ساخت.

وی ادامه داد: وقتی از کسانی که ادعای دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان دارند، خواسته شد تا این اهانت را محکوم سازند از آن سر باز زدند اما کوچک‏ترین سوال و پرسشی در نورد موضوعی همچون هولوکاست را برنمی‌تابند.

قاسمی‌‏فرزاد اهانت‏‌کنندگان، سردمداران و حمایت‌‏کنندگان از این موضوع را انسان‏هایی بی‏‌هویت و پوچ دانست که به خاطر مطرح ساختن خود از این فضا استفاده می‏‌کنند و مستکبران عالم بدانند بازی با مفاهیم و ارزش‏های دینی امت اسلامی برایشان گران تمام می‏شود و هزینه آن را خواهند پرداخت.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری موفق نمایشگاه هفته دستاوردهای دولت در شهرستان دماوند ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان خاطرنشان کرد: این جلسه به منظور تقدیر از برگزیدگان نمایشگاه برگزار شده است که افراد با نظرسنجی‏های انجام شده انتخاب شده‏‌اند.

وی افزود: در طول هفت سال گذشته شاهد آن بودیم که دولت‏های نهم و دهم در ارتباط با خدمت‌‏رسانی و ایجاد بسترهای مناسب برای رشد، توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور اقدامات ارزشمند و ماندگاری انجام داده‏‌اند.

قاسمی‌‏فرزاد خدمات دولت‏های نهم و دهم را ارزشمند و بی‌‏شمار دانست و تصریح کرد: در دولت نهم بسترها و زیرساخت‏ها فراهم شد و در دولت دهم آنها به ثمر نشست.

وی ادامه داد: ما شاهد آن هستیم که در اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق محروم خدماتی ارائه شده که قطعاً در کارنامه دولت به عنوان برگ‏های زرین ثبت خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند هدف از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت خدمتگذار در شهرستان دماوند را تقدیر از زحمات و تلاش‏های دولت دانست که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان برگزار شد.

در پایان این مراسم از غرفه‌‏های برتر نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان دماوند با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول