اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گتوند:

دفاع مقدس موهبتی الهی برای ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گتوند گفت: دفاع مقدس موهبتی بزرگ برای ایران اسلامی است و باید دستاوردهای این موهبت بزرگ را حفظ کرد.

دفاع مقدس موهبتی الهی برای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت الاسلام سید حسین علوی اصل پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: دفاع مقدس موهبتی بزرگ برای ایران اسلامی است و باید قدر این موهبت الهی را بدانیم و در راستای پاسداشت آن‌ها گام برداریم.

وی افزود: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از اوجب واجبات است و باید در این باره برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود و در این باره مسئولان تلاش کنند.

وی بیان کرد: دین اسلام یک دین کامل و جامع است و این دین مدافع اصلی حقوق بشر است و غربیان و کسانیکه در غرب دم از حقوق بشر می‌زنند هم خودشان را گول می‌زنند و هم خود در آتشی که بپا کرده‌اند خواهند سوخت.

علوی اصل تاکید کرد: دشمنان تنها در حال توهین کردن به مقدسات مسلمانان هستند و این را از مظاهر آزادی بیان می‌دانند ولی هیچ‌کس نمی‌تواند در این کشورهای به اصطلاح آزاد سخنی از هولوکاست بزند و در این باره پژوهش کند و آزادی بیان نیز در این کشورها گزینشی است.

وی با اشاره به اینکه توهین به مقدسات هیچ دینی پذیرفته نیست، افزود: احترام به ادیان در اسلام و سایر ادیان الهی کاملا مشخص است و به این دلیل هیچ پیروی از ادیان دیگر این حوادث را تائید نمی‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گتوند تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا خروش بسیجیان در هفته دفاع مقدس استکبار جهانی را از چنین اقداماتی پشیمان کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول