اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

تجدید میثاق کارکنان دانشگاه دریانوردی چابهار با آرمان‌های امام

خبرگزاری فارس: در دومین روز از هفته دفاع مقدس، کارکنان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق کارکنان دانشگاه دریانوردی چابهار با آرمان‌های امام

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از واحد اطلاع‌رسانی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در دومین روز از این هفته که به نام دانش‌آموز، نوآوران و دانشمندان نامگذاری شده است هیئت رئیسه، اساتید و جمعی از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور پرشور و ولایتی در محل آرامگاه شهدای گمنام واقع در مسجد امام حسین (ع) شهرستان چابهار گرد هم آمده تا بار دیگر با آرمان‌های امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کنند.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریانوردی چابهار طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و جوانمردی‌های رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس اظهار دشت: امروز تکلیف ما است که یاد و خاطره شهدا را در کوچه و خیابان و در مسجد و دانشگاه‌ها زنده نگه داریم و پیام شهدا را به نسل‌های آینده برسانیم.

امین بهزاد مهر در جمع پرشور هیئت رئیسه، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه افزود: عزت، ‌عظمت، ‌اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا‌، ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: ما باید قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا باشیم، اگر امروز امنیتی داریم و اگر امروز در برابر ابرقدرت‌ها حرفی برای گفتن داریم و می‌توانیم در برابر تهدیدها بایستیم، همه از برکت خون‌های پاک جوانان این مرز و بوم است.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریانوردی چابهار اظهار امیدواری کرد: ما به عنوان جامعه دانشگاهی کشور امروز وظیفه سنگینی در عرصه علمی و جنگ نرم افزاری بر عهده داریم و باید در این راستا ادامه‌دهنده راه هدایت‌گونه شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم تا به برکت همجواری با شهدا و پیروی از اهداف و آرمان‌های آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش قله‌های توسعه همه جانبه را فتح کنیم.

در ادامه حاضران ضمن تجدید پیمان با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، برای تعجیل در فرج حضرت صاحب‌الزمان (عج) دعا کردند و در ادامه مراسم قبور شهدا با گلاب شستشو و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول