اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

41 هزار دانش‌آموز در دشتستان وارد مدارس شدند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: امروز و همزمان با سراسر کشور 41 هزار دانش‌آموز در دشتستان وارد مدارس شدند.

41 هزار دانش‌آموز در دشتستان وارد مدارس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان دشتستان از مدارس برازجان اظهار داشت: تقارن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم همواره فرهنگ ایثار و مقاومت در مدارس گسترش یابد.

وی افزود: امسال با اجرای طرح تحول بنیادین شاهد موفقیت‌های بسیار ارزنده‌ای در سطح مدارس خواهیم بود و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد پیشرفت بیشتر و بهتری در عرصه علم و ادب باشیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خاطر نشان کرد: با تدابیر وزیر ارزشی و ولایت‌مدار آموزش و پرورش شاهد افزایش کیفیت سطح تعلیم و تربیت خواهیم بود و بحمدالله مسیر رشد و تعالی با شتاب بیشتری طی می‌شود.

اسدی تصریح کرد: معلمان وظیفه سنگین و حساسی بر عهده دارند و آینده‌سازان کشور به عنوان امانتی ارزشمند در دستان معلمان قرار دارند که باید برای پرورش این استعدادها اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در تابستان امسال شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان بودیم و پروژه ستاد مهر نیز با موفقیت اجرا شد و هم‌اکنون آماده آغاز سال تحصیلی هستیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با بیان اینکه 41 هزار دانش‌آموز در دشتستان وارد مدارس شدند گفت: 41 هزار دانش‌آموز دشتستانی از امروز و همزمان با همه دانش‌آموزان کشور در سه مقطع تحصیلی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند. 

اسدی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با همدلی و صمیمیت در مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول