اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران خبر داد

آمادگی روزنامه حرف برای انتشار نامه‌های منتخب جشنواره «نامه‌ای به امام رضا»

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران گفت: روزنامه حرف مازندران این آمادگی را دارد تا نامه‌های منتخبان جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا را در روز چهارشنبه هر هفته منتشر کند.

آمادگی روزنامه حرف برای انتشار نامه‌های منتخب جشنواره «نامه‌ای به امام رضا»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شکرالله رضازاده در حاشیه جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران در باره نقش رسانه در گسترش فرهنگ رضوی اظهار داشت: برگزاری جشنواره یکی از راه‌های گسترش فرهنگ رضوی است اما استمرار ترویج فرهنگ رضوی در رسانه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مؤثری در ترویج فرهنگ رضوی دارند، افزود:‌ روزنامه حرف مازندران این آمادگی را دارد تا نامه‌های منتخبان جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا را در روز چهارشنبه هر هفته که متعلق به چهار امام از جمله امام رضا (ع) است، منتشر کنیم.

رضازاده با اشاره به اینکه روش نامه‌نگاری از دو بعد عاطفی و کابردی دارای اهمیت است، ادامه داد: نیاز است که نویسندگان عواطف و احساسات درونی خود را در قالب نامه‌های عاطفی منتشر کنند که بسیار تاثیرگذار است چراکه مردم ما اعتقادی هستند و بخش اصلی شرکت کنندگان در جشنواره را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه از ادبیات امام باید نگاه کاربردی به مسائل روز استخراج کنیم، متذکر شد: این موضوعی است که به کمک مسئولان و مردم عادی و به ویژه دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره می‌آید.

این فعال رسانه‌ای خاطرنشان کرد: حفظ بیت‌المال، حفظ کیان اسلامی، خدمت به مردم، تبعیت از ولایت و بندگی خدا از مسائل قابل توجه در رفتار امام است که به درد امروز ما می‌خورد.

وی اظهار داشت: پیام به برگزارکنندگان جشنواره این است که تا چه اندازه رفتار و اعمال آنها نزدیک به سیره امام رضا (ع) است و از این بایت چه نمره‌ای به خودشان می‌دهند.

رضازاده ادامه داد: چنانچه رفتار برگزارکنندگان جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) نزدیک به سیره آن حضرت باشد، مطمئن باشند که جشنواره رونق می‌گیرد و اگر خدای نکرده رفتاری به دور از رفتار امام داشته باشند جشنواره نمی‌تواند موفق باشد.

وی نتیجه‌گیری از جشنواره را مرتبط با رفتار و اعمال برگزارکنندگان دانست و خاطرنشان کرد: اعمال ما اثرگذاری مضاعف به وجود می‌آورد.

رضازاده با تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) افزود: مسئولیت برگزارکنندگان این جشنواره مضاعف است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول