اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز:

حفظ حجاب خواسته همه شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز گفت: با مرور وصیت‌نامه شهدا متوجه می‌شویم که حفظ حجاب خواسته همه شهدا از نوجوانان و جوانان است.

حفظ حجاب خواسته همه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، داود بهرامی امروز در جمع دانش‌آموزان و معلمان البرزی، ضمن تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش و تبریک ایام مبارک ولادت حضرت معصومه (س) به دانش‌آموزان باسواد و مؤمن، اظهار کرد: امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهدای جنگ تحمیلی است که با پایمردی و ایثارگری مقابل دشمنان ایستادند تا مردم ایران از جامعه امن و سالم برخوردار باشند.

وی با اشاره به ایمان رزمندگان به خدا و تبعیت آنان از ولایت فقیه، اظهار کرد: امنیت و آسایش موجود در زندگی ما، از جان‌فشانی رزمندگان ناشی می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان البرز نوپا بودن انقلاب اسلامی و هجمه‌های روانی گسترده دشمن در آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران را دو عامل مهم در وارد آمدن فشارهای فراوان بر ایران دانست که ملت ایران با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) از آنها عبور کردند.

بهرامی تصریح کرد: با وجود تبلیغات فراوان رسانه‌ای دشمن علیه ایران و همچنین تهدیدها، تحریم‌های اقتصادی و تجهیزاتی در زمان جنگ، رزمندگان دفاع مقدس توانستند در 8 سال پایمردی و شجاعت به پیروزی برسند.

وی عنوان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس از آموزش و سلاح کافی برخوردار نبودند و تنها با احساس مسئولیت به نبرد حق علیه باطل شتافتند و با پایمردی و شجاعت مقابل دشمن ایستادند.

فرمانده سپاه شهرستان البرز با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جنگ تحمیلی اظهار کرد: رزمندگان با ایمان راسخ توانستند علی‌رغم کمبود امکانات و گاهاً نبود تجهیزات نظامی، بر دشمن فایق آیند.

بهرامی بصیرت رزمندگان را موجب پیروزی در جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: محمدحسین فهمیده یکی از نوجوانانی بود که با بصیرت ناشی از معرفت و بینش، توانست با نثار جان خویش، مانع از پیشروی تانک‌های دشمن در خاک ایران شود که باید الگوی دانش‌آموزان امروز میهن اسلامی باشد.

وی در پایان با اشاره به وصایای شهیدان عنوان کرد: اکثر شهیدان جنگ تحمیلی در وصیت‌نامه‌های خویش همواره خانواده و اطرافیان خود را به رعایت حجاب و ارزش‌های دینی دعوت کرده‌اند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول