اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه عکس رنگی «بندر و دریا» در بوشهر گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس رنگی با موضوع بندر و دریا کاری از آریادخت جهانبخشان هنرمند سرشناس بوشهری در سالن برج اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گشایش یافت.

نمایشگاه عکس رنگی «بندر و دریا» در بوشهر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر این نمایشگاه در برگیرنده 16 عکس رنگی با موضوع بندر و دریا که به مناسبت روز جهانی دریانوردی در سالن برج اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به معرض نمایش گذاشته شده است.

علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت بازدید 9 تا 12 از این نمایشگاه در اداره کل بنادر و دریانوردی دیدن کنند.

آریادخت جهانبخشان هنرمند عکاس بوشهری در سخنانی به خبرنگار ما گفت: با وجود ظرفیت‌های بوشهر در زمینه بندر و دریانوردی عکاسی با این موضوع در دستور کار من قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تلاش دارم با استفاده از عکاسی دیدنی‌های بوشهر در دریا و دریانوردی را به تصویر بکشم.

آریادخت جهانبخشان متولد سال 1365 بوشهر، فارغ‌التحصیل رشته زبان انگلیسی است،او عکاسی را از سال 1390 به شکل حرفه‌ای آغاز کرد، جهانبخشان ضمن گذراندن کلاس‌های آموزشی انجمن سینمای جوان (شعبه بوشهر) و حوزه هنری استان بوشهر، دو دوره آموزش عکاسی خلاق و پرتره و نورپردازی را نیز نزد عکاس نام آشنا کیارنگ علایی سپری کرده است.

وی از عکاسان جوان و خوش ذوق بوشهری است که توانسته عناوین‌ مختلفی در جشنواره‌های استانی و کشوری و بین‌المللی کسب کند و اخیراً نیز یک عکس ایشان در جشنواره PSA آمریکا در بخش CPID پذیرفته شد.

همکاری با مطبوعات، چاپ عکس در فصلنامه بوشهرنامه، چاپ عکس در هفته نامه‌های بوشهر،عکاسی پرسنلی از ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، عکاسی جشنواره روز بوشهر، گنجینه خلیج فارس 1390، عکاسی از گردهمایی شرکت‌های کشتیرانی بنیاد بارانداز، عکاسی از اختتامیه جشنواره بسیج هنرمندان، نمایشگاه گروهی یک قاب و چند نگاه در بوشهر، نمایشگاه گروهی جرگه‌های عشاق در خانه عکاسان تهران، نمایشگاه گروهی کارگاه عکس حوزه هنری بوشهر، نمایشگاه گروهی منتخب عکاسان ورزشی استان بوشهر، نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد بوشهر، راهیابی سه قطعه عکس در جشنواره آل ثانی قطر 2011، راهیابی یک قطعه عکس در جشنواره PSA آمریکا 2012 کسب مقام دوم در جشنواره معراج، راهیابییک  قطعه عکس در جشنواره خزر تا خلیج فارس بخشی از موفقیت‌های این هنرمند سرشناس بوشهری است.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول