اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه الیگودرز:

هنر تئاتر می‌تواند دستاوردهای دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه الیگودرز گفت: هنر تئاتر یکی از هنرهای ارزشمند است که می‌تواند دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهد.

هنر تئاتر می‌تواند دستاوردهای دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، اسماعیل هداوند صبح امروز در آغاز به کار جشنواره تئاتر بسیج استان لرستان در الیگودرز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس از دوران‌های طلایی تاریخ ایران است که هر گوشه از خاطرات آن یادآور قهرمانی‌های دلاورمردانی است که نامشان همواره بر تارک انسانیت و شجاعت می‌درخشد.

وی افزود: هنر تئاتر از والاترین و باارزش‌ترین هنرهایی است که می‌توان با استفاده درست از این هنر بخشی از ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده انتقال داد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه الیگودرز با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی امروز ارز‌ش‌های ما را هدف قرار گرفته‌اند، گفت: در این برهه از زمان یکی از مهم‌ترین وظایف، حفظ ارزش‌های انقلاب و به ویژه دفاع مقدس است که بخش اعظمی از این مسئولیت خطیر و سنگین بر عهده هنرمندان است.

دهمین جشنواره تئاتر بسیج شهرهای استان لرستان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرقد شهدای گمنام شهرستان الیگودرز آغاز شد.

در ادامه مراسم آیین افتتاحیه، این جشنواره با اجرای نمایش خیابانی «دو رکعت عشق»، به کارگردانی فرزان دلفان از خرم‌آباد برگزار شد.

این جشنواره با اجرای نمایش‌هایی توسط هنرمندان استان لرستان در بزرگداشت دفاع مقدس تا پایان مهرماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول