اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌آباد گفت: نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس در خرم‌آباد برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرید امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از برگزاری نمایشگاه کتاب موضوعی دفاع مقدس در سطح همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌آباد خبر داد و گفت: در کنار این نمایشگاه، همچنین نمایشگاه عکس‌ پایداری را در سطح همه‌ کتابخانه‌ها برپا کرده‌ایم که در آن عکس‌های ماندگار هشت سال جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد حماسه‌آفرینان سال‌های دفاع تمام رزمندگان و نیروهای مسلح به همراه خانواده‌های‌شان می‌توانند به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان ثبت نام کنند.

وی به دیگر مناسبت این هفته بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت عضویت اساتید، معلمان، طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان نیز به صورت نیم بها انجام می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌آباد گفت: هم‌اکنون هشت کتابخانه فعال در سطح شهرستان خرم‌آباد به مردم خدمات‌دهی می‌کنند و حدود 16 هزار نفر از جمعیت 500 هزار نفری این شهرستان عضو کتابخانه‌ها هستند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول