اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی استان اردبیل:

مابه‌التفاوت تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی پرداخت شود

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کارگروه توسعه کشاورزی استان باید مابه‌التفاوت خرید ماشین‌آلات کشاورزی را با اضافه کردن میزان تسهیلات پرداختی پیش‌بینی کرده و تدبیر کند.

مابه‌التفاوت تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خلیل نیکشاد ظهر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی استان اردبیل که با حضور اعضا در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای اخیر قیمت خرید تراکتور از 46 میلیون تومان به 63 میلیون تومان افزایش یافته است باید مصوبه‌ای داشته باشیم تا میزان تسهیلات پرداختی بانک‌ها به متقاضیان افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: وجود 40 پرونده در این زمینه با مشکل مواجه شده که امیدواریم با تغییر پیش‌فاکتور این رقم اصلاح شده و پرداختی بالاتری را به این متقاضیان شاهد باشیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: قرار شد با عنایت استاندار اردبیل پرونده‌های موجود در این زمینه در جلسه هفته آینده مورد بررسی قرار گیرد تا سقف تسهیلات اعطایی افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه استاندار اردبیل نیز به درخواست مطرح شده از سوی شرکت نود گستر اردبیل به تولید فرآوری محصولات سیب‌زمینی اشاره کرد و بیان داشت:‌ این کارخانه با ظرفیت 20 هزار تن تولید با بیش از 11 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه‌گذاری می‌شود که برای 50 نفر نیز زمینه اشتغالزایی فراهم خواهد شد.

اکبر نیکزاد افزود: در جلسه قبلی توجیه فنی و تاییدیه نظام مهندسی صادر شده ولی با توجه به افزایش سقف تسهیلات درخواستی باید در معرفی این طرح تجدید نظر صورت گیرد.

وی گفت: بانک عامل که همان بانک کشاورزی است در تامین وثیقه از سوی صاحب طرح با مشکلاتی مواجه شده است که با برطرف شدن این مشکل و تامین آورده متقاضیان امیدواریم به سرعت مجوز پرداخت تسهیلات مورد نظر که حدود 11 میلیارد و 600 میلیون تومان است فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه 166 میلیارد تومان به صورت اشتغالزایی بخش کشاورزی تا پایان امسال به متقاضیان پرداخت می‌شود، اظهار داشت:‌ انتظار داریم با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال مناسب در بخش کشاورزی فراهم آید.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول