اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار‌ کرمان اعلام کرد

اختصاص 19 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی به کرمان

خبرگزاری فارس: فرماندار‌ کرمان گفت: مبلغ 19 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در شهرستان کرمان اختصاص داده شده و باز هم هر میزان اعتبار نیاز باشد، ما در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

اختصاص 19 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی به کرمان

بهنام سعیدی در حاشیه بازدید از روستاهای بخش ماهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهان اظهار داشت: در ‌این بازدید با توجه به مشکلات ‌به وجود آمده در بحث واگذاری زمین‌های شهرک علی‌بن‌ابیطالب (ع) روستای قناغستان و واگذار کردن آنها به افراد غیر‌ بومی و در نظر نگرفتن زیرساخت‌ها انتقاد کرد و به بنیاد مسکن دستور داد که دیگر حق واگذاری این زمین‌ها را ندارد.

سعیدی هر نوع واگذاری‌ زمین را منوط به تأییدیه شورا، دهیار و بخشدار و به افراد واجد شرایط و بومی دانست و عنوان کرد: قیمت زمین‌ها هم باید به صورت کارشناسی باشد.

وی ‌با بیان اینکه کشاورزی فقط به زمین ختم نمی‌شود، افزود: کشاورزی 300 تا 400 زیر‌مجموعه دارد که هر جوان جویای کار می‌تواند یکی از این کارها را راه‌اندازی و از اعتبارات با سود هفت درصد و تنفس دو ساله استفاده کند.

وی گفت: تاکنون مبلغ 19 میلیارد تومان تسهیلات به این امر داده شده و باز هم هر میزان اعتبار نیاز باشد، ما در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

به گزارش فارس فرماندار کرمان به اتفاق نماینده کرمان در مجلس از روستاهای عرب‌آباد، سکنج، قناغستان و ... بازدید کردند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول