اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه خواستار شد

ارائه تسهیلات بانک کشاورزی به متقاضیان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمانشاه گفت: چه در مرکز استان کرمانشاه و چه در شهرستان‌ها بانک کشاورزی در ارائه تسهیل در خدمات به متقاضیان با سعه‌صدر اقدامات لازم را انجام دهد.

ارائه تسهیلات بانک کشاورزی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه بابک دلفانی در بیست و پنجمین جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی استان کرمانشاه که در سالن شهدای استانداری برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر‌ صادق (ع) اظهار کرد: طرح توسعه کشاورزی از اقدامات ارزنده و قابل توجه دولت نهم و دهم است.

دلفانی ادامه داد: مسئولان با استفاده از فرصت پیش آمده می‌توانند ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان را در زمینه توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و منابع آبی بارور کنند.

وی همچنین تسهیلات ارائه شده به متقاضیان طرح توسعه را از ترغیبات دولت در راستای ارائه خدمات بیشتر عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت شعب بانک کشاورزی استان باید با ابلاغ به تمامی شعب زیر نظر چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها ارائه تسهیل در خدمات به متقاضیان را خواستار شوند و با سعه‌صدر اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه این جلسه منصوری دبیر ستاد اجرایی به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در راستای طرح توسعه کشاورزی پرداخت.

همچنین پروین فرماندار شهرستان قصرشیرین به ارائه گزارش آخرین وضعیت انعقاد قرارداد، پرداخت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی و  به ارائه گزارش توسعه باغات پرداخت.

در پایان سلیمانی مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیز‌داری استان به ارائه طرح جامع کاشت گیاهان دارویی در مناطق مختلف استان پرداخت.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول