اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار البرز:

کینه غربی‌ها از ملت ایران به دلیل مقاوت‌ در دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار البرز گفت: اگر امروز غربی‌ها از ملت و انقلاب ما کینه به دل دارند، ریشه این دشمنی در مقاومت و ایثار جوانان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس است.

کینه غربی‌ها از ملت ایران به دلیل مقاوت‌ در دفاع مقدس است

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جنگ تحمیلی هرگز یک جنگ میان دو کشور و یا دو ملت نبود چراکه از یک طرف تمام کشورهای استکباری و استعمارگر در برابر ملتی که می‌خواست برای نخستین ‌بار مستقل و آزاد باشد، صف‌آرایی کرده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا اکثر کشورهای غربی در جنگ تحمیلی از رژیم بعث عراق حمایت می‌کردند، گفت: صدام یک عنصر دست‌نشانده استکبارگران بود و از سوی دیگر جنگ در اتاق‌های فکر غرب طراحی شد و اروپا و آمریکا اهداف بسیاری را با تحریک صدام برای حمله به ایران پیگیری می‌کردند.

معاون سیاسی استاندار البرز افزود: بنابراین طبیعی است که کشورهای مخالف استقلال ملت‌های آزاده همگی در این جنگ به حمایت از رژیم جنایتکار صدام پرداخته و ارتش متجاوز این کشور را تجهیز می‌کردند.

رجبی تاکید کرد: سران اروپا و آمریکا هرگز نمی‌خواهند که ملت‌ها و دولت‌های آزادی‌خواه به صورت مستقل حرکت کرده و به همین دلیل وقتی متوجه شدند که یک کشور در قلب خاورمیانه می‌خواهد بر خلاف سیاست‌های ناعادلانه آنها عمل کند، تمام توان خود را برای ضربه زدن به این ملت به میدان آوردند.

* انقلاب ایران امروز الگویی برای همه آزادگان جهان است

وی بیان کرد: اتفاقا علت کینه و دشمنی غربی‌ها نسبت به جمهوری اسلامی و ملت ایران در همین است که ما با وحدت و همدلی و حرکت زیر پرچم ولایت اجازه ندادیم توطئه آنها محقق شده و امروز به عنوان الگویی برای همه آزادی‌خواهان حرکت انقلابی ایرانیان مطرح است.

معاون استاندار البرز تاکید کرد: بنابراین اگر امروز غربی‌ها از ملت و انقلاب ما کینه به دل دارند، ریشه این دشمنی در مقاومت و ایثار جوانان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس است.

رجبی در پایان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ملت ایران دستاوردهای بسیار بزرگی به دست آورد که یکی از مهم‌ترین آنها مقاومت در برابر زورگویان برای رسیدن به سربلندی و عزت است که ریشه در روحیه شهادت‌طلبی مردم ولایی ایران دارد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول