اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع):

اعتراض 20 هزار نفری بسیجیان البرزی به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص)

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) از تجمع 20 هزار نفری بسیجیان البرزی در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

اعتراض 20 هزار نفری بسیجیان البرزی به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، بهرام حسینی‌مطلق ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تجمع بسیجیان در منطقه عمومی حصارک کرج انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تجمع اعتراض آمیز طی روزهای ششم و هفتم مهر ماه سال جاری و در آخرین روز هفته دفاع مقدس انجام می‌شود تأکید کرد: با این تجمع علاوه بر اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم میزان آمادگی گردان‌های بسیجی نیز تخمین زده می‌شود.

حسینی‌مطلق با تأکید بر این که دشمنان در نظر دارند تا اتحاد و همبستگی مسلمانان را در جای جای کره زمین مورد حمله قرار دهند افزود: ساخت این گونه فیلم‌ها و توهین به ساخت مقدس پیامبر اکرم (ص) هرگز نمی‌تواند دشمنان را به اهداف شومشان نزدیک کند بلکه این اقدامات موهن خشم مردم را نسبت به آمریکا بیشتر می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس است.

این مسئول با اشاره به این که رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند افزود: دشمن از همه طرف از سوی کشورهای غربی به ویژه آمریکا و اسراییل حمایت می‌شد، اما رزمندگان اسلام با تکیه و توکل بر خدا و پیروی از دستورات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان شدند و دشمن را به شکست وا داشتند.

حسینی‌مطلق تصریح کرد: هنگامی که دشمن در جنگ نظامی نتوانست به اهداف شومش دست پیدا کند، مقابله فرهنگی و اقتصادی را پیش گرفت و با را‌ه‌اندازی تحریم‌ها و ناتوی فرهنگی قصد ضربه زدن به کشور را دارد.

وی تأکید کرد: اما دشمن باید بداند که این تحریم‌ و تهدیدات به جایی نخواهد رسید و این بار نیز ملت ایران پیروز میدان خواهند شد.

این مسئول بهترین پاسخ بسیجیان را در حلقه‌های صالحین عنوان کرد و گفت: با حضور پررنگ در فضای مجازی عرصه را بر دشمن تنگ‌تر می‌کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: حضور سپاهیان و بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح در رژه روز 31 شهریور ماه، برگزاری یادواره‌ها تحت عنوان یاد یاران در رده‌ها، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج سراسر استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس است.

* برپایی نمایشگاه شهر آسمانی

حسینی‌مطلق همچنین از برپایی نمایشگاه شهر آسمانی در این هفته خبر داد و افزود: این نمایشگاه در هفته دفاع مقدس و در محوطه نمایشگاهی گلستان گلشهر کرج برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با مسئولیت سپاه امام حسین (ع) شهرستان کرج برگزار می‌شود، ادامه داد: در این نمایشگاه توانمندی‌های دفاعی و نظامی به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول گفت: این نمایشگاه شامل 40 غرفه بوده که ارایه راهکارهای مقابله با جنگ نرم و چگونگی جنگ نرم، بازسازی محورهای خیابان اصلی سوسنگرد و... را نیز شامل می شود.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول