اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شوشتر:

تخت‌های بیمارستانی شوشتر به 400 می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شوشتر گفت: تعداد تخت‌های بیمارستانی شهرستان شوشتر به عدد 400 خواهد رسید و در این‌باره در حال تلاش شبانه روزی هستیم.

تخت‌های بیمارستانی شوشتر به 400 می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، جواد شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت: تخت‌های بیمارستانی شوشتر در این شرایط تنها صد تخت است و این آمار به رقم چهارصد خواهد‌ رسید.

وی با اشاره به نحوه افزایش تخت‌های بیمارستانی شوشتر گفت: در شرایط کنونی بیمارستان دویست تخت‌خواب شوشتر در حال ساخت است و دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای راه اندازی دانشکده پزشکی خود در حال اخذ مجوز‌های ساخت بیمارستان صد تخت‌خواب است و با چنین ساخت‌و‌سازهایی در حوزه بهداشت تعداد تخت‌های بیمارستانی به عدد چهارصد خواهد‌ رسید.

شریعتی با اشاره به اینکه ساخت MRI  در شوشتر هزینه بسیار زیادی دارد افزود: ساخت مجتمع و خرید دستگاه  MRI در سطح شهرستان شوشتر بیش از 50 میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت و هزینه نگهداری دستگاه نیز سالانه 3 میلیارد ریال است که با توجه به استفاده شبانه‌روزی از این دستگاه باز هم سرمایه استفاده شده به میزان سود بانکی به سرمایه‌گذار انتفاع نمی‌رساند و به این دلیل سرمایه‌گذاری در این بخش توجیه اقتصادی ندارد.

وی خاطر‌نشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شوشتر از حضور سرمایه‌گذاران و خیران در بخش درمان استقبال می‌کند و در این‌باره هرگونه مجوز و مکاتبه‌ای که لازم باشد در اختیار می‌گذارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شوشتر با اشاره به برخورد با پدیده زیر‌میزی در شوشتر افزود: مشاهده چنین رفتارهایی برخورد شدید با جراحان و متخصصان را در پی خواهد داشت و در مقابله با این مشکل بسیار سخت برخورد خواهیم کرد.

شریعتی با اشاره به رفع مشکل آمبولانس‌های بیمارستان‌های شوشتر افزود: در شرایط‌کنونی دو آمبولانس پیشرفته برای بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و یک آمبولانس پیشرفته نیز برای بیمارستان الهادی(ع) به خدمت گرفته شده‌ است.

وی با اشاره به درخواست اعضای شورای اسلامی شهر درباره رفع مشکل درمانی شرق شوشتر افزود: نمی‌توانیم درمانگاه احداث کنیم ولی برای تجهیز مرکز بهداشت موجود در این منطقه با ریاست دانشگاه مکاتبه خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول