اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان:

طرح‌های توسعه کشاورزی گام بزرگی برای اشتغالزایی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان گفت: طرح‌های توسعه کشاورزی گام بزرگی برای اشتغالزایی در شهرستان زنجان است.

طرح‌های توسعه کشاورزی گام بزرگی برای اشتغالزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا براتی ظهر امروز در بیستمین جلسه ستاد توسعه طرح‌های کشاورزی در شهرستان زنجان اظهار داشت: متقاضیان زیادی برای احداث باغ در شهرستان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای احداث باغ در شهرستان زنجان باید زمین‌های مورد نیاز شناسایی شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فارغ‌التحصیلان زیادی در رشته‌های کشاورزی متقاضی اشتغال هستند و باید برای این افراد اشتغالزایی شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با بیان اینکه سال جاری به عنوان سال نهضت کشاورزی است و به توسعه کشاورزی تاکید بسیار زیادی شده است، اضافه کرد: تامین آب مورد نیاز طرح‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه کشاورزی در شهرستان زنجان است.

وی یادآور شد: بدون تامین آب، طرح توسعه کشاورزی در شهرستان زنجان اجرایی نمی‌شود و باید به صورت جدی به این امر پرداخته شود.

براتی با بیان اینکه دلیل افت آب‌های دشت‌های شهرستان زنجان با بررسی‌های صورت گرفته، خشکسالی‌های سال‌های گذشته اعلام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان زنجان با تر سالی مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز در کشور توسعه کشاورزی مورد تاکید مسئولان است، اضافه کرد: اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی بهترین راه برای اشتغالزایی و کاهش بیکاری‌های موجود در سطح شهرستان زنجان است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه بدون تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی، افزایش تولید محقق نمی‌شود، خاطر نشان کرد: در صورت کمبود آب صنعت و کشاورزی نیز با تهدید جدی مواجه می‌شود.

وی اظهار داشت: در طرح‌های معرفی شده توسط متقاضیان و باغداران سیستم‌های نوینی برای استفاده از آب تعریف شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول