اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان:

اشتغالزایی بانوان آبادانی در اولویت است

خبرگزاری فارس: مشاوره امور بانوان در فرمانداری آبادان گفت: ایجاد زمینه‌های اشتغال و پرداخت وام‌ به بانوان آبادانی حرفه‌دار از عمده‌ترین اهداف فعالیتی کمیته امور بانوان فرمانداری است.

اشتغالزایی بانوان آبادانی در اولویت است

مهساسادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان با اشاره به تاریخچه‌ای از فعالیت کمیته مشاوره امور بانوان فرمانداری آبادان اظهار کرد: این کمیته از سال 70 با دبیری این کمیسیون بانوان آبادانی کار خود را در فرمانداری شهرستان آغاز کرده است.

وی با اشاره به اهم وظایف کمیته مشاوره امور بانوان افزود: این کمیته در حال حاضر با انجام فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری، اجتماعی، مشاوره فردی و خانوادگی حضور خود را در میان دیگر کمیسیون‌های فرمانداری منطقه مسجل کرده است.

مشاوره امور بانوان در فرمانداری آبادان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چنانچه بانوان آبادانی خصوصاً زنان سرپرست خانواده از نظر تأمین هزینه‌های زندگی خود با مشکل روبه‌رو باشند آیا این کمیته توانایی تأمین هزینه‌های روزانه آنان را دارد، گفت: کمیته بانوان آبادان اختیار و توانایی مالی چنین کاری را ندارد و البته خزانه‌دار هیچ ارگان حقیقی و حقوقی نیست.

وی اضافه کرد: اما در راستای تحقق این امر می‌تواند با ایجاد زمینه‌های اشتغال و پرداخت وام‌ به بانوان دارای حرفه آنان را حمایت کرده و یا در ساز و کارهای اداره‌ای که برای رفع مشکلات مالی یا اجتماعی خود با آن روبه‌رو هستند با معرفی و حمایت مستقیم کمیته فوق به اداره مرجوع راه رسیدن به خودکفایی بانوان آبادانی را هموارتر کند.

محسنی‌فر خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به بانوان آبادان و ایجاد جایگاه و موقعیت مطلوب و در خور شأن برای آنهاست.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول