اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان:

امدادهای غیبی و ایمان رزمندگان رمز موفقیت در دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: امدادهای غیبی و ایمان رزمندگان رمز موفقیت ایران اسلامی در دفاع مقدس بود.

امدادهای غیبی و ایمان رزمندگان رمز موفقیت در دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان ابراهیم حق‌شناس بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان کنگان اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قطع شدن پای همه بیگانگان از این کشور، آنها در صدد برآمدند که از صدور این انقلاب جلوگیری کنند، با توجه به نوپا بودن انقلاب ما تصمیم گرفتند که یک تهاجم نابرابر به خاک مقدس را برنامه‌ریزی کنند و همه کشورها و ابرقدرت‌ها در این تهاجم صدام را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: آنها تصمیم داشتند خوزستان را 48 ساعته تصرف کنند و ضمیمه خاک عراق کنند و در نهایت در طول یک هفته مرکز کشور مقدس جمهوری اسلامی تهران و همه شهرها را به تصرف درآورند.

فرمانده سپاه کنگان خاطر نشان کرد: شاهد این مدعا این است که وقتی سوسنگرد ما به تصرف دشمن درآمد و صدام حسین آنجا حضور پیدا کرده بود موقع مصاحبه با این ملعون، وی به خبرنگار می‌گوید بقیه این مصاحبه را در تهران ادامه می‌دهیم ولی اینها کور خوانده بودند؛ مردم، جوانان و رزمندگان ما را نمی‌شناختند.

حق‌شناس تصریح کرد: هوشیاری مردم با نفس مسیحایی حضرت امام(ره) و اعزام مردم، موج موج به طرف جبهه‌ها با انجام عملیات‌های متعدد باعث شد دشمن به خودش بیاید و بداند که به کجا تهاجم کرده است.

وی افزود: سپاهیان اسلام اعم از سپاه قهرمان، ارتش دلاور، بسیج قدرتمند و نیروهای نظامی و انتظامی با عملیات‌های غافل‌گیری سعی کردند همان اوایل تمام خاک تصرفی ما را باز پس‌گیری کنند و به دشمن در خاک عراق ضربه بزنند.

فرمانده سپاه کنگان یادآور شد: ما دشمن را به عقب راندیم علی‌رغم اینکه کمترین تجهیزات و معمولی‌ترین امکانات در دست نیروهای اسلام بود ولی از آن سمت نیروهای عراق که نه تنها مربوط به کشور عراق می‌شد تمام دنیا بلوک شرق و بلوک غرب پشت این قضیه بودند و با هواپیماهای مدرن، سلاح‌های مجهز، تانک‌های پیشرفته به کشور عراق کمک می‌کردند و با ما وارد جنگ شدند.

وی همچنین از امدادهای غیبی در دفاع مقدس خبر داد و گفت: بزرگترین امداد غیبی در جبهه این بود که ما با کمترین امکانات با سلاح‌های خیلی معمولی در برابر ارتش طاغوت و مسلح رژیم صدام و کشورهای حوزه خلیج فارس، شوروی سابق، آلمان، انگلیس، فرانسه، آمریکا که از همه نوع سلاح‌ها و تجهیزات را به صدام می‌دادند ایستادگی کنیم.

حق‌شناس بیان کرد: ما از تعداد زیادی از کشورها اسیر گرفته بودیم که این مسئله را به ما می‌رساند که کشورهای زیادی حتی بابت سرباز به عراق کمک می‌کردند و در واقع می‌توان گفت تمام دنیا در برابر ما بودند، از سلاح‌ها گرفته تا حتی گونی‌های سنگری که از کشورهای حوزه خلیج فارس به آنها کمک می‌شد و ما می‌دیدیم که روی گونی‌ها اسم چه کشوری نوشته شده است.

وی یادآور شد: در واقع امداد غیبی بود که به کمک نیروهای رزمنده می‌آمد و رزمنده‌های ما دلشان مملو از  ایمان و ارزش‌ها بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول