اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نمایش 80 اثر

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در زرند برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس دفاع مقدس و جنگ نرم دشمن با نمایش 80 اثر در دانشگاه علمی و کاربردی شهرستان زرند برپا شد.

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در زرند برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، همزمان با آغاز سی و دومین سالگرد حماسه دفاع مقدس و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی شهرستان زرند پیش از ظهر امروز نمایشگاه عکس دفاع مقدس و جنگ نرم دشمن در محوطه این دانشگاه برپا شد.

مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این نمایشگاه 40 اثر با موضوع دفاع مقدس و شهدا و 40 اثر نیز در مورد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن به نمایش گذاشته شده است و این نمایشگاه تا 12 مهر ماه برای بازدید عموم دایر است.

محمد ایزدی از نمایش ماکت عملیات‌های دوران دفاع مقدس، پخش کلیپ و نماهنگ با موضوع دفاع مقدس، ارسال پیام کوتاه و ده‌ها برنامه دیگر به عنوان بخش‌های جانبی این نمایشگاه نام برد.

 همچنین به همت واحد مقاومت فاطمةالزهرا (س) حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت زنیب (س) و همزمان با آغاز سی و دومین سالگرد حماسه دفاع مقدس نمایشگاه عکس دفاع مقدس در سالن اجتماعات این آموزشگاه برپا شد.

فاطمه‌السادات زمانی فرمانده واحد مقاومت این مدرسه ابراز داشت: در این نمایشگاه 40 اثر با موضوع دفاع مقدس و شهدا وجود دارد و تا 10 مهر ماه دایر است.

وی از اجرای ویژه برنامه‌های مختلف طی هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: به همین مناسبت نشست فرهنگی دانش‌آموزان این آموزشگاه با حضور راویان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول