اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

بانک مهر بسیجیان شهرستان جم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور بسیجیان و مسئولان، بانک مهر بسیجیان شهرستان جم افتتاح شد.

بانک مهر بسیجیان شهرستان جم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مدیرکل مؤسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر صبح امروز در مراسم افتتاح شعبه بانک مهر اقتصاد در شهرستان جم اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس امری بسیار ارزشمند و مهم است.

عبدالرضا شاکر با بیان اینکه جنگ تحمیلی بر افتخار و اقتدار ایران اسلامی در جهان افزود یادآور شد: افتخارات امروز ایران اسلامی مرهون دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل مؤسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی به مدت هشت سال به طول انجامید و بر افتخار و اقتدار ایران اسلامی در جهان افزود که با رشادت دلیرمردان ایران زمین مانع تحقق اهداف دشمن شد و سزاوار است به این قشر ایثارگر خدماتی ارائه شود.

وی در ادامه بر ضرورت تبیین ناگفته‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و اذعان داشت: هشت سال دفاع مقدس ناگفته‌های بسیار زیادی دارد که اگر بازگو شود می‌توان از آن کتاب‌های بسیاری نوشت و امروز تاسیس مؤسسه مالی و اعتباری مهر با هدف مقدس ارائه خدمات به ایثارگران بزرگوار است.

شاکر بیان کرد: مؤسسه مالی و اعتباری مهر از سال 72 با عنوان صندوق قرض‌الحسنه بسیجیان کار خود را آغاز کرد که سپس به‌عنوان بانک مهر اقتصاد مطرح و تغییر نام یافت و با اعتباری معادل یکصد میلیارد تومان آغاز به کار کرد.

وی افزود: بانک مهر از سال 89 اقدام به پیش فروش سهام کرده و با دو هدف یکی تحقق رعایت بانکداری اسلامی و دیگری بانکداری الکترونیک کار خود را دنبال می‌کند.

شاکر در ادامه به شمردن امتیازهای این مؤسسه پرداخت و گفت: این شعبه در شهرستان جم پانزدهمین شعبه در سطح استان بوشهر است.

بر اساس این گزارش، صبح امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور مدیر کل مؤسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر و همچنین مسئولان شهرستان و جمعی از بسیجیان در نمازخانه ناحیه مقاومت شهرستان جم مراسم افتتاح شعبه این بانک برگزار شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول