اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص اعتبار 900 میلیون تومانی

سالن چندمنظوره مقابله با حوادث غیرمترقبه در آبادان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: با اختصاص اعتبار 900 میلیون تومانی سالن چندمنظوره مقابله با حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی در این منطقه احداث می‌شود.

سالن چندمنظوره مقابله با حوادث غیرمترقبه در آبادان احداث می‌شود

محمد حسین عبیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: لایروبی جوی و انهار مناطق مختلف شهری آبادان آغاز شده و در حال انجام است.

وی افزود: این کار توسط اکیپ‌های مخصوص لایروبی و همچنین دستگاه مکانیزه در بخش‌های مختلف شهری با جدیت در حال پیگیر و انجام است.

* مناطق بحرانی شهر در اولویت کار لایروبی قرار دارند

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان خاطرنشان کرد: مناطقی که در بحث فاضلاب بحرانی بوده و نیاز به پیگیری بیشتری داشته در اولویت کار قرار داده شده است.

وی اضافه کرد: البته در مناطقی نیز به دلیل اتمام مدت قرارداد با پیمانکار، کار متوقف شده و در حال تنظیم قرارداد جدید با آنها هستیم.

عبیات در ادامه با اشاره به مناطقی که نیاز به لایروبی دارند، گفت: برخی مناطق ذوالفقاری از جمله 30 متری نیاز به لایروبی دارد که تمهیدات لازم در این خصوص را اندیشیده‌ایم.

* مدت پیمان قرارداد 10 ماه است

وی در ادامه با اشاره به سالن چندمنظوره مقابله با حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی در شهرستان گفت: برای این پروژه 900 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان بیان کرد: دو پیمانکار برای پروژه اخذ شده و کار دیوارکشی و باند هلیکوپتر آن در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه بخش‌های بسیار گسترده‌ای تعریف شده است، افزود: سالن چندمنظوره مقابله با حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی شهرستان نزدیک به سه سال بوده که با روند بسیار کندی پیش می‌رود البته این اواخر به دلیل تزریق مالی خوب کار سرعت و شتاب بیشتری گرفته است.

* 90 درصد اعتبار صرف خرید تجهیزات می‌شود

عبیات اضافه کرد: مدت پیمان برای این قرارداد 10 ماه بوده اما چون در ساخت و ساز با مشکلاتی نظیر معارضات و کمبود اعتبار مواجه شدیم کار با توقف‌هایی روبه‌رو شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمرانی این پروژه 200 میلیون تومان هزینه در برمی‌گیرد، گفت: 90 درصد اعتبار پروژه برای خرید تجهیزات صرف می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت مسئولان استانی بتوان اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه به شهرستان سرازیر کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول