اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت گرفت

بهره‌برداری از بوستان «شهدای ده خیر» در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: بوستان «شهدای ده خیر» در بخش حریم و روستاهای منطقه 20 احداث شد و همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از بوستان «شهدای ده خیر» در جنوب تهران

عظیم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به این خبر گفت:‌ بوستانی با مساحت یک هزار و 700 مترمربع در روستای ده خیر احداث و به نام شهدای دفاع مقدس آن محل نام‌گذاری شد.

شهردار منطقه 20 هدف از این نامگذاری را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و اظهار داشت: این بوستان به عنوان پنجمین بوستان در محدوده حریم و روستاهای این منطقه محسوب می‌شود که دارای 100 اصله درخت سایه‌انداز از گونه‌های توت، تبریزی، اقاقیا و کاج مشهد، 750 مترمربع چمن‌کاری، 140 مترمربع درختچه‌کاری، 105 مترمربع گل‌کاری و 800 مترمربع معبر عبوری است.

وی با اشاره به نصب 14 نیمکت و سطل زباله در بوستان شهدای ده خیر، عنوان کرد: این بوستان به شبکه روشنایی و آب‌رسانی مجهز است و به زودی دستگاه‌های بدنسازی در آن نصب می‌شود.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه بخشی از ناحیه 6 در محدوده حریم و خارج از محدوده شهری قرار دارد، خدمات مجموعه مدیریت شهری اعم از خدمات شهری، اجتماعی، عمرانی و ترافیکی به منظور رفاه حال ساکنان در آن محدوده انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، چهار بوستان دیگر هم در محدوده حریم و روستاهای تابعه این منطقه در روستاهای نجم‌آباد، زمان‌آباد، قلعه‌نو و محمودآباد احداث شده که به امکانات ورزشی و تفریحی مجهز است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول