اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

شبکه اینترانت مساجد استان قم رونمایی شد

خبرگزاری فارس: شبکه اینترانت مساجد استان قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

شبکه اینترانت مساجد استان قم رونمایی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم شبکه اینترانت مساجد استان قم پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

این شبکه به منظور ایجاد زمینه برای استفاده صحیح جوانان از فضای مجازی، فعالیت خود را در ایام ماه شعبان به صورت آزمایشی آغاز کرد.

شبکه اینترانت مساجد فضای مطمئنی را برای جوانان به منظور انجام فعالیت‌های مجازی پدید می‌آورد.

در این طرح یک اتاق سرور به منظور پشتیبانی فنی از این شبکه در سازمان تبلیغات راه‌اندازی شده و مساجد با نصب گیرنده‌هایی می‌توانند از مطالبی که در این شبکه بارگذاری می‌شود و پایگاه‌های مفید راه‌اندازی شده در آن استفاده کنند.

در مراسم رونمایی از این شبکه که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، جمعی از برگزیدگان هیئت‌های مذهبی قم، مسئولان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم و اعضای شورای هیئت‌های مذهبی استان شرکت داشتند.

لاریجانی در این مراسم با اشاره به فواید به مردم سپردن فعالیت‌های فرهنگی گفت: دستگاه‌های دولتی مقدورات انجام دادن فعالیت‌های فرهنگی را آنطور که در شأن ملت ایران است، ندارند و باید مردم در این زمینه به دولت کمک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم هم در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی در استان قم ابراز داشت: بسیاری از امور اداره‌کل تبلیغات اسلامی در سال‌های اخیر به هیئت‌های مذهبی سپرده شده که این موضوع موجب چندین برابر شدن فعالیت‌ها شده است.

حجت‌الاسلام عباس اسکندری با اشاره به برخی موانع قانونی برای سپردن امور دستگاه‌های فرهنگی به مردم ادامه داد: اگر این موانع برطرف شود، بسیاری از مشکلات در زمینه فعالیت‌های فرهنگی برطرف خواهد شد.

در قسمت دیگری از این مراسم دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان قم گزارشی از فعالیت‌های هیئت‌ها در تابستان و ماه مبارک رمضان ارائه داد.

در پایان این مراسم جمعی از برگزیدگان هیئت‌های مذهبی استان قم که در ماه رمضان و ایام تابستان فعالیت داشته‌اند و نیز جمعی از فعالان قرآنی تجلیل شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول