اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر جیرفت:

استکبار جهانی به جنگ اقتصادی با ایران روی آورده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: استکبار جهانی پس از ناکام ماندن این خیال پوچ خود هم‌اکنون به جنگ اقتصادی روی آورده تا ملت ایران را به زانو درآورد.

استکبار جهانی به جنگ اقتصادی با ایران روی آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، تورج کوهستانی ظهر امروز در آیین افتتاح پل پایداران در این شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، هفته تکریم رشادت‌ها و دلاورمردی‌های افرادی است که با تمام وجود از این مرز و بوم دفاع کردند.

وی افزود: رزمندگان اسلام با لبیک به ندای امام راحل وارد صحنه جنگ شده و با نثار خون پاک خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

کوهستانی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران تاکنون، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با جنگ‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی در صدد نابودی ما بودند.

وی ابراز داشت: در جنگ نظامی استکبار جهانی با حمایت از رژیم بعث عراق هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند تا این نظام شکل نگیرد.

کوهستانی عنوان کرد: اما نوجوانان و جوانان ما با ایمان و اعتقاد راسخ و پیروی از امر ولایت فقیه به قلب دشمن یورش بردند تا سرانجام به پیروزی دست یافتند.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست مفتضحانه در این جنگ درصدد جنگ فرهنگی برآمدند.

کوهستانی بیان داشت: آنان با ترویج شبکه‌های مبتذل ماهواره‌ای و استفاده از مواد مخدر تلاش می‌کنند تا جوانان ما را از آرمان‌های امام راحل و انقلاب دور کنند.

وی با بیان اینکه جنگ فرهنگی دشمنان همچنان ادامه دارد، اذعان داشت: اما جوانان و نوجوانان ما در سایه سار ولایت همواره در تلاش هستند تا با تمام توان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کرده و به نقشه‌های آنان پشت پا بزنند.

کوهستانی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی پس از ناکام ماندن این خیال پوچ خود هم‌اکنون به جنگ اقتصادی روی آوردند تا ملت ایران را به زانو درآورند.

وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران طی 33 سال پس از انقلاب اسلامی ایران سختی‌های زیادی را تحمل کرده، اما هرگز دست خود را به سوی استکبار جهانی دراز نکرده و نمی‌کند.

کوهستانی تصریح کرد: ما همواره تلاش می‌کنیم تا با تأسی از شعار سال جاری مقام معظم رهبری تولیدات ملی خود را افزایش داده و با کنترل کیفیت اجناس خود نیز در این جنگ به پیروزی دست یابیم.

وی افزود: همان‌گونه که سرانجام محاصره اقتصادی یاران پیامبر‌ (ص) نیز در شعب ابیطالب به فضل خداوند توسط موریانه‌ها نابود شد.

کوهستانی عنوان کرد: امروز این نوید را می‌دهیم که ملت ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری با صبر و بصیرت خود به گونه‌ای عمل می‌کنند که کیفیت تولیدات خود را افزایش داده و با شکستن تحریم اقتصادی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنند.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه سار ولایت با پیشرفت در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، نظامی و ... به مرتبه‌ای رسیده است که به عنوان الگو در منطقه و جهان مطرح شده است.

کوهستانی بیان داشت: دشمنان این نظام و انقلاب اطمینان داشته باشند که سرانجام در مقابل ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و تسلیم می‌شوند.

وی ابراز داشت: همه این عزت و اقتدار امروز کشور ایران مرهون خون شهدایی است که با نثار خون خود از ولایت فقیه پشتیبانی کردند.

کوهستانی خاطرنشان کرد: بنابراین تمام مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به گونه‌ای عمل کنند که هرگز در مقابل شهدا شرمنده نبوده و خون آن‌ها را پایمال نکنند.

وی با اشاره به احداث پل پایداران اذعان داشت: این پل توسط شهرداری جیرفت با همکاری شورای اسلامی شهر جیرفت احداث شده است.

کوهستانی تصریح کرد: مسئولان این شهر زمانی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مبارزه می‌کردند و اکنون بسیجی‌وار در سنگر دیگری به مردم خدمت می‌کنند.

وی اظهار داشت: امیدواریم تمام مشکلات موجود در شهرستان جیرفت به دست فرزندان همین منطقه و با همت مسئولان رفع شود.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول