اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

پایگاه‌های مقاومت دانشگاه خودسازی در مسیر شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشگاه خودسازی در مسیر شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است.

پایگاه‌های مقاومت دانشگاه خودسازی در مسیر شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباسعلی سجادی ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت مسلم‌بن‌عقیل باغستان علیای شهرستان فردوس اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت با رویکرد فرهنگی و با هدف مقابله با جنگ نرم دشمن در روستاهای شهرستان فردوس احداث می‌شود.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون تعداد 9 پایگاه مقاومت بسیج در روستاهای شهرستان فردوس افتتاح و در حال حاضر نیز دو پایگاه در روستاهای سرند و حسین‌آباد آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس تصریح کرد: این پایگاه با زیربنای 100 مترمربع و اعتبار 23 میلیون تومان مورد بهره‌‌برداری قرار می‌گیرد تا جوانان و مردم روستا با حضور در این پایگاه‌ها به امور فرهنگی در ارتباط با بسیج فعالیت کنند.

سجادی یادآور شد: پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان دانشگاه خودسازی در مسیر شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است.

* حضور بیش از یک‌هزار بسیجی در اردوی رزمی‌ و فرهنگی ثامن‌الائمه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس همچنین در مراسم اختتامیه اردوی رزمی، فرهنگی ثامن‌الائمه این شهرستان گفت: این اردو با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس، حفظ آمادگی برای مقابله با دسیسه‌های جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و تقویت آمادگی دفاعی و نظامی بسیجیان به مدت دو روز در اردوگاه شهید چمران باغستان فردوس برگزار شد.

سجادی افزود: روایت‌گری دوران دفاع مقدس، راهپیمایی شبانه، انفجارات، جهت‌یابی در شب و اصول نظامی‌گری از جمله برنامه‌های این اردوی دو روزه بود.

وی به حضور بیش از یک‌هزار نفر بسیجی در اردوی رزمی، فرهنگی ثامن‌الائمه اشاره و تصریح کرد: رزمندگان گردان‌های عاشورا، الزهراء، پایگاه‌های مقاومت ادارات سطح شهرستان و واحدهای دانش‌آموزی در این اردوی رزمی و فرهنگی حضور داشتند.

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نمایشگاه راست‌قامتان دفاع مقدس با تعداد 15 غرفه در محل کانون معراج‌الشهدای شهرستان فردوس افتتاح شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول