اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی معاون سیاسی وزارت نفت

نشست بصیرتی - سیاسی بسیجیان البرز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز از برگزاری نشست بصیرتی -سیاسی بسیجیان شهرستان البرز با سخنرانی معاون سیاسی وزارت نفت خبر داد.

نشست بصیرتی - سیاسی بسیجیان البرز برگزار می‌شود

هادی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز در خصوص این نشست اظهار کرد: فردا ساعت 10 صبح نشست بصیرتی - سیاسی بسیجیان شهرستان البرز با حضور خواهران بسیجی در کانون شهید مطهری شهر الوند برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز هدف از برگزاری این نشست را بصیرت‌افزایی و روشن‌گری عقیدتی و سیاسی بسیجیان شهرستان البرز عنوان کرد و افزود: در راستای مقابله با مسایل ضد فرهنگی و دینی و اهمیت بیشتر به مسایل اعتقادی این نشست برگزار می‌شود.

انصاری مقابله جوانان با تهاجم فرهنگی رسانه‌های غربی را دیگر هدف این نشست دانست و ابراز کرد: جنگ نرم و تبلیغات سیاسی و ضد دینی گسترده دشمن در فضای سایبری از مسایل مهم جامعه است که باید جوانان به این موضوع توجه ویژه‌ای کنند.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز با اشاره به اینکه امروز کشور در جنگ نرم است، عنوان کرد: با برگزاری چنین نشست‌هایی  باید با حمله‌های فرهنگی دشمن در کشور مقابله کرد و دشمن را در این زمینه نیز ناکام گذاشت.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول