اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

جوانان از شهدا الگوبرداری کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: جوانان می‌توانند با استفاده از تجربه‌ها، خاطرات و بیانات فرماندهان 8 سال دفاع مقدس با شهدا بهتر آشنا شوند و از آنان الگوبرداری کنند.

جوانان از شهدا الگوبرداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در مراسم گرامیداشت شهدای غرب و شمال غرب کشور و یادواره سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج قاسم نصراللهی که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: مردم قزوین پایبند ولایت فقیه هستند و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی راه شهدا را ادامه می‌دهند.

آبنوش اذعان کرد: مردم قزوین آبرو و جانشان را در راه ولایت فقیه و شهدا فدا و تا آخرین لحظه از عمرشان از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: از حضور برادران، خواهران، بسیجیان، خانواده معظم شهدا، میهمانان، مسئولان و مدیران در مراسم گرامیداشت شهدای غرب و شمال غرب کشور و یادواره سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج قاسم نصراللهی تقدیر می‌کنم و زنده نگاه داشتن یاد شهدا به حق کم‌تر از شهادت نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: از افرادی که در برگزاری گرامیداشت شهدای غرب و شمال غرب کشور و یادواره سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج قاسم نصراللهی زحمت کشیدند و هفته دفاع مقدس را با یاد شهدا زنده نگاه داشتند باید تقدیر کرد، زیرا این مهم حرکت ارزشمندی است.

این مقام مسئول ابراز کرد: دهه کرامت از عنایات ویژه خداوند متعال به مسلمانان است که باید از این دهه برای شناخت و کسب بیشتر معرفت اهل‌ بیت (ع) استفاده کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به جوانانی که آرزو دارند در دوران 8 سال دفاع مقدس بودند و شهیدان همت، زین‌الدین و باکری را از نزدیک می‌دیدند، خاطرنشان کرد: فرماندهان این شهیدان بزرگوار از جمله سرلشگر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس هستند که باید از وجود این بزرگواران بهره برد.

آبنوش ادامه داد: جوانان امروز با استفاده از بیانات یادگاران 8 سال دفاع مقدس می‌توانند با اخلاق و رفتار شهیدان بزرگ انقلاب اسلامی بهتر آشنا شوند و از آنان الگوبرداری کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: سرلشگر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی یار و یاور ولایت فقیه و در 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌های میانی و جنوبی بودند و در این مدت با استقامت و رشادت‌های بسیاری در برابر دشمنان اسلام مبارزه کردند.

وی ابراز کرد: در این مراسم که به یاد شهدای غرب و شمال غرب برگزار شده از محضر سرلشگر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی استفاده می‌کنیم تا بتوانیم از بیانات ایشان و دیگر بزرگواران و پیشکسوتان دفاع مقدس در زندگیمان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول