اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شوشتر:

مبارزه با استفاده از جوش‌شیرین در نانوایی‌ها تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شوشتر از تشدید مبارزه با استفاده از جوش‌شیرین در نانوایی‌های این شهرستان خبر داد.

مبارزه با استفاده از جوش‌شیرین در نانوایی‌ها تشدید می‌شود

دکتر صغری گنج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: مبارزه با استفاده از جوش شیرین در نانوایی‌های شهرستان با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها قوی‌تر انجام می‌شود.

وی افزود: استفاده از جوش‌شیرین در بدن انسان اختلالات زیادی ایجاد می‌کند و مقدمات بروز بیماری‌های مختلفی را فراهم می‌کند و به این دلیل استفاده از این ماده افزودنی به خمیر نان برای عمل آوری خمیر ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره به نظارت‌های زیاد انجام شده در این‌باره افزود: در یک ماه گذشته با بازرسی از نانوایی‌های شوشتر پنج نانوا مختلف و استفاده‌ کننده از جوش‌شیرین شناسایی شده و برای آن‌ها پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از صنوف مختلف خاطر‌نشان کرد: با مغازه‌های بدون مجوز برای فروش مواد‌خوراکی و فاسد‌شدنی برخورد جدی می‌شود و در این‌باره پرونده‌هایی نیز تشکیل شده است.

گنج تاکید کرد: فروش مرغ زنده در سطح شهرستان به حداقل رسیده است ولی برخورد با فروشندگان مرغ زنده کاهش یافته است و در این‌باره مسئولان مرتبط باید با مرکز بهداشت در راستای اجرای قانون همکاری کنند.

رئیس مرکز بهداشت شوشتر خاطر‌نشان کرد: در سه ماه گذشته 139 مورد اخطار به صنوف متخلف داده شده است و تذکرات لازم برای رفع مشکلات به صاحبان مغازه کتبا اعلام شده است.

وی گفت: 25 دامدار شوشتر برای خروج از شهرستان اخطار دریافت کرده‌اند و در این باره افرادی که تعداد دام بیشتری دارند در اولویت دادن اخطار قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول