اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

نمایشگاه قم تا سقف 2.5 میلیارد تومان بیمه بود

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: مجموعه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تا سقف 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بیمه شده است.

نمایشگاه قم تا سقف 2.5 میلیارد تومان بیمه بود

امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه نگرانی در بازپرداخت خسارت‌های نمایشگاه عرضه مستقیم کالا وجود ندارد اظهار کرد: مجموعه نمایشگاه پاییزه که چندی پیش دچار آتش‌سوزی شد تا سقف 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در بیمه نوین بیمه شده است.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما جلب رضایت غرفه‌داران خسارت دیده در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا است تصریح کرد: امیدواریم هیچ یک از غرفه‌داران دچار ضرر و زیان نشوند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تبیین دلایل تاخیر در بازپرداخت خسارت غرفه‌داران در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ابراز داشت: خسارت‌دیدگان در این نمایشگاه تاکنون اسناد مربوط به کالاهای خود را به بیمه ارائه نداده‌اند.

وی تاکید کرد: در صورتی که خسارت‌دیدگان این نمایشگاه اسناد و مدارک لازم را به شرکت بیمه نوین ارائه کنند و خسارت بیمه‌شدگان جبران شود، محل دائمی نمایشگاه‌ها برای برپایی نمایشگاه دیگری آماده می‌شود.

محمدی‌چهر با بیان اینکه آسیبی به ساختمان نمایشگاه دائمی استان قم وارد نشده است، گفت: سیم کابل‌های اصلی جریان برق نمایشگاه دائمی استان قم سالم است و این ساختمان فقط حالت دود گرفتگی دارد.

وی بیان کرد: پس از اینکه بیمه خسارت‌های غرفه‌داران را جبران کرد، محل دائمی نمایشگاه پاکسازی شده و مشکلاتی که در حال حاضر در این نمایشگاه وجود دارد برطرف می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول