اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مدیران استان بوشهر از بخشی‎نگری بپرهیزند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: مدیران استانی با پرهیز از بخشی‎نگری و در اولویت قرار دادن توسعه استان زمینه همراهی و همکاری سایر دستگاه‎ها با خود را فراهم کنند.

مدیران استان بوشهر از بخشی‎نگری بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح اداره کل‎های ارتباطات و فناوری اطلاعات و پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار داشت: مدیران باید ارتباط با مردم و در بین مردم بودن، اطلاع‎‎رسانی و پاسخگویی، جنگیدن و گرفتن اعتبارات را به عنوان اصول مدیریت خود با جدیت دنبال کنند.

وی تصریح کرد: بوشهر استانی است که امواج بسیاری در هوا، فضا و دریای آن در حال چرخش و گردش است که برخی از این امواج برای کشور فرصت و برخی دیگر تهدید است و با توجه به ظرفیت‎ها و جایگاهی که این استان در روند توسعه کشور دارد باید به طور خاص مورد توجه قرار گیرد.

حسنوند ادامه داد: با توجه به جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی که در واقع دربرگیرنده همه جنگ‎ها است، باید در عرصه فناوری به شاخص‎های مطلوب برای مقابله با این جنگ دست یابیم.

استاندار بوشهر با اشاره به راه‎اندازی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر یادآور شد: بوشهر به عنوان استان پیش قدم در عرصه توسعه معرفی شده که بخش بزرگی از توسعه کشور را بر عهده دارد و توسعه بسیاری از استان‎های کشور به توسعه استان بوشهر وابسته است.

وی اضافه کرد: بسیاری از این امور توسعه‎ای در استان به فعالیت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بستگی دارد و اگر زیرساخت‎ها در این زمینه به اندازه توسعه و جلوتر از توسعه نباشد اهداف توسعه‎ای نیز محقق نمی‎شود.

حسنوند گفت: فعالیت این اداره کل الکترونیکی شدن بسیاری از امور و خدمات و تسهیل در انجام و ارایه آنها، حذف تشریفات زاید، صرفه‏جویی در وقت و الکترونیکی شدن دولت را به دنبال دارد.

وی با اشاره به راه‎اندازی اداره کل پدافند غیرعامل در استان بوشهر افزود: پدافند غیرعامل استان بوشهر خط مقدم دفاع از انقلاب و ایران در همه عرصه‎ها است و به عنوان مسئله بسیار مهمی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول