اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آوج خبر داد

اجرای بیش از 50 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آوج

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آوج از اجرای بیش از 50 برنامه و افتتاح چند حوزه و پایگاه مقاومت بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از 50 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین آقا مرادی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یک دانشگاه متعالی برای جوانان و نوجوانان ما بود به طوری که در دفاع مقدس جوانان خود را از دست ندادیم بلکه آنها را به دست آوردیم.

وی افزود: در مقطعی که انقلاب اسلامی به بار نشسته بود، دشمنان اسلام و انقلاب با فکر اینکه می‌توانند به این انقلاب ضربه بزنند صدام را بازیچه خود قرار داده و حملات همه جانبه را علیه کشورمان آغاز کردند، ولی با مدیریت هوشمندانه امام تمام نقشه‌هایشان بر آب شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آوج ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب در روزهای ابتدایی کمبودهایی وجود داشت ولی به واسطه خون شهدا و رشادت و ایثارگری‌های ملت و رهبری حکیمانه امام در همان روزهای جنگ و دفاع مقدس پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

آقا مرادی یادآور شد: به برکت روحیه شهادت طلبی و آمادگی همه‌جانبه دفاعی مردم که در قالب بسیج سازماندهی شده بودند در دفاع مقدس پیروز شده و هیمنه پوشالی استکبار توسط نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران از بین رفت.

وی با بیان این مطلب که دفاع مقدس پیام‌های گسترده‌ای برای ملت ایران داشت، عنوان کرد: از جمله پیام‌های دفاع مقدس این بود که باید خود را در عرصه صنعت، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای مقابله با دشمن تقویت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آوج تصریح کرد: امروز هرچه داریم از ولایت فقیه است به طوری که مشاهده می‌کنیم کشورهای زیادی انقلاب کرده‌اند ولی از آنجایی که ولایت نداشتند، انقلابشان نیز پایدار نبوده و استمرار نداشته است.

آقامرادی تاکید کرد: تقویت روحیه انقلابی، شهادت‌طلبی، ایثارگری و فداکاری از مهم‌ترین عواملی است که موجب می‌شود گزندی به انقلاب اسلامی نرسد.

وی افزایش روحیه دشمن‌ستیزی را از دیگر پیام‌های دفاع مقدس دانست و اذعان کرد: دفاع مقدس دشمنان انقلاب را از دوستان آن متمایز کرد و تقویت توسعه فرهنگ تجلیل از شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها انقلاب را بیمه می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آوج اظهار کرد: اهمیت بازخوانی ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مورد تاکید است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

آقامرادی با اشاره به برگزاری بیش از 50 برنامه ‌در حوزه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس توسط سپاه آوج تشریح کرد: دیدار با امام جمعه، اجرای رزمایش گردان‌های عاشورا و الزهرا در راستای ایجاد آمادگی در بین بسیجیان، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از مقام شهیدان در روستاهای چوبینه و اردلان، برگزاری فعالیت و مسابقات ورزشی در حوزه‌های مقاومت در راستای ایجاد نشاط جمعی و برگزاری نشست‌های بصیرتی و عقیدتی در راستای بازخوانی زوایای مختلف دفاع مقدس از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته دفاع مقدس است.

آقا مرادی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و معرفی اسوه‌های عفاف و حجاب به بانوان جامعه، تجلیل از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا به همراه مسئولان شهرستان و تجلیل از مقام سرباز و بازخوانی نقش این عزیزان در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته مقدس در شهرستان آوج است.

وی با بیان اینکه چند ساختمان حوزه و پایگاه مقاومت بسیج نیز در این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود، یادآور شد: غبارروبی مزار شهدا با حضور بسیجیان و مسئولان شهرستان خاتمه‌بخش برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان آوج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آوج در خاتمه با اشاره به جنگ نرم دشمن خاطرنشان کرد: امروز جنگ نرم توسط دشمنان اسلام علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده و پیش قرلاولان این جبهه نیز اصحاب رسانه هستند که باید ابعاد مختلف پیش‌گام‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جامعه جهانی انعکاس داده و در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی و از خون شهدا پایداری کند.

انتهای پیام/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول