اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان تأکید کرد

لزوم گسترش معرفت به ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: باید معرفت به ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه گسترش یابد.

لزوم گسترش معرفت به ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه

سردار عبدالرضا آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره نقش ایثارگری زنان در هشت‌ سال دفاع مقدس اظهار کرد: زنان بزرگوار ایران اسلامی نقش بسزایی را در پشتیبانی از جبهه و جنگ در طی هشت سال دفاع مقدس داشتند به طوری که در آماده‌سازی فرزندان و اعزام آنها به جبهه‌ها و پشتیبانی از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نقش‌آفرینی کردند.

وی افزود: علاوه بر این زنان مقاوم ایرانی خودشان در مقاطعی به عنوان رزمنده، امدادگر، نیروی رزمی و فرهنگی در خط مقدم حاضر شده و ایثارگری کردند و جبهه‌ها را نیز یاری کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: زنان در طول هشت سال دفاع مقدس، فرزندان و همسران خود را مداوا کرده و موجب دلگرمی آنها شدند و در نهایت اغراق نیست اگر بگوییم حداقل نیمی از پیروزی‌های جبهه و جنگ و فتوحات رزمندگان اسلام مدیون زنان، خواهران و مادرانی است که با ایثار و ازخودگذشتگی آنها را پشتیبانی کردند.

وی بیان کرد: باید معرفت به ارزش‌های دفاع مقدس را در جامعه گسترش داد و این امر جز با ذکر تصاویر حقیقی از ایثار و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس اتفاق نمی‌افتد.

سردار آزادی ادامه داد: اگر این معرفت فراگیر شود متعاقباً تأثیر خود را در جامعه خواهد گذاشت که برای این امر مسیرهای خوبی از جمله اعزام کاروان راهیان نور پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، جوانان و نوجوانان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می‌شوند تا با ایثارگری‌ها و رشادت رزمندگان از نزدیک و به طور ملموس آشنا شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: اگر معرفت، بصیرت و بینش دفاع مقدس خوب به نسل جوان منتقل شده و در این میان از زبان هنر استفاده شود به خوبی می‌توانیم پشتوانه خوبی را در زمینه مبارزه با تهدیدها و جنگ نرم دشمن فراهم کنیم.

وی در پایان گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال گرفتن هویت و ارزش‌های ماست و با معرفت‌افزایی می‌توان با هجمه‌های دشمنان مبارزه کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول