اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد

برگزاری 80 ویژه‌برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 80 ویژه‌برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) در شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

برگزاری 80 ویژه‌برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان جم با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی مبارک است تا به ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت فاطمه معصومه (س) عرض ادب کنیم.

وی افزود: آشنایی با سیره و منش ائمه اطهار (ع) بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف می‌کند و جامعه شیعی باید با فضایل این دو الگوی با فضیلت آشنا شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری 80 ویژه‌برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) در جم خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم شب میلاد امام رضا (ع) در مصلای جمعه، دعوت از مداحان و سخنرانان برجسته، اطلاع‌رسانی گسترده در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی و آذین‌بندی سطح شهر از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی جم در دهه کرامت است.

سادات اضافه کرد: توحید یکی از مهم‌ترین اصول دینی است که مسلمانان باید به آن توجه داشته باشند و بنا بر روایات متعدد معصومین (ع) و روایت مشهور امام رضا (ع) شناخت امام شرط رسیدن به توحید ناب بوده و این کار بدون عنایت ایشان غیر‌ ممکن است.

وی ادامه داد: بزرگداشت ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه اطهار (ع) از مهم‌ترین مسائلی است که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد و انتظار می‌رود شورای هیئات مذهبی در میلاد امام رضا (ع) با جدیت و خلوص نیت در برگزاری مراسم جشن میلاد آن امام با همکاری هیئات شرکت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم ادامه داد: شهرستان جم ظرفیت‌های بالایی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی دارد و باید از تمامی این ظرفیت‌ها در قالب برنامه‌های دقیق و مدون برای توسعه سطح فعالیت‌های مذهبی و دینی شهرستان بهره بگیریم.

سادات تصریح کرد: وجود واحد‌ها و تاسیسات صنعتی فراوان در جم از امتیازات این شهرستان محسوب می‌شود و باید با همکاری این واحد‌ها فعالیت‌های مذهبی در سطوح صنعتی شهرستان به دلیل دارا بودن ظرفیت بالای نیروی انسانی افزایش یابد.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان جم نیز در این نشست اظهار داشت: در ایام دهه کرامت شاهد برنامه‌ریزی گسترده در سطح شهرستان جم بوده‌ایم و در تمامی مساجد و حسینیه‌های جم جشن‌های باشکوهی برگزار شده است.

محمدصادق سپهرمنش افزود: از طرف شورای هیئات مذهبی نیز مراسم باشکوهی در شب میلاد امام رضا (ع) در مصلای جمعه جم برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوعی برای این مراسم تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول