اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی بسیبج مستضعفان:

زبان هنر بهترین روش برای انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی بسیبج مستضعفان گفت: زبان هنر بهترین روش برای انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس است.

زبان هنر بهترین روش برای انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار نعمان غلامی ظهر امروز در یادواره شهید ناهید فاتحی و 27 شهید دانش آموز دختر شهرستان ایلام اظهار داشت: انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل جوان امروزی امری ضروری است.

وی ادامه داد: همه در این راستا وظیفه داشته و باید در راستای انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به نسل جوان امروز تلاش بیشتری کنند.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا بوده و باید همه حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

غلامی تصریح کرد: آنچه که به عنوان فرهنگ مقاومت ایران اسلامی به سایر کشورهای جهان منتشر شد زمینه بیداری اسلامی را در دنیا به وجود آورد.

در این یادواره جمعی که از دانش‌آموزان، مسئولان و خانواده معظم شهدا حضور داشتند با اجرای ویژه برنامه‌هایی یاد و خاطره شهدای دانش آموز گرامی داشته شد.

اجرای نمایش، قرائت دلنوشته و مداحی از جمله برنامه‌های تدوین و اجرا شده در یادواره شهید ناهید فاتحی و 27 شهید دانش آموز دختر شهرستان ایلام بود.

در خاتمه یادواره شهید ناهید فاتحی و 27 شهید دانش آموز دختر شهرستان ایلام نیز نمایشگاهی از آثار فرهنگی سیاسی بسیج دانش آموزی استان ایلام برپا شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول