اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال صورت گرفت

بهره‌برداری از فرهنگسرای شهید بهشتی تبریز

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دفاع مقدس فرهنگسرای شهید بهشتی تبریز با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال افتتاح و تقدیم شهروندان شد.

بهره‌برداری از فرهنگسرای شهید بهشتی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، این فرهنگسرا در مساحت ‌هزار و 100 متر مربع با محوطه و فضای سبز به متراژ 700 متر دارای ساختمان دو طبقه، سالن آمفی‌تئاتر به متراژ 200 متر، سالن مطالعه برادران 180 متر، سالن مطالعه خواهران 120 متر، سه باب اتاق آموزش به متراژ 100 متر، مخزن کتاب و اتاق مدیریت و سایر امکانات فرهنگی احداث شده است.

علی بهرا، شهردار منطقه یک در مراسم بهره‌برداری از فرهنگسرای شهید بهشتی گفت: از آغاز سال تاکنون هشت پروژه مهم عمرانی توسط این منطقه اجرا شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: شهرداری تبریز در چند سال اخیر در کنار اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی همچنین توجه به نظافت و پاکیزگی شهر، به مسائل فرهنگی توجه بیش از پیش داشته و افتتاح فرهنگسرای شهید بهشتی بیانگر اهمیت این موضوع است.

بهرا در ادامه با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی، اجتماعی بخش حساس و اصلی مدیریت شهری بوده، تاکید کرد: شهرداری منطقه یک با تمام توان و جدیت در بخش فرهنگی و اجتماعی ورود کرده و با ایجاد امکانات بیشتر و مناسب‌سازی بستر، اعم از زیرساختی و آموزشی در زمینه فرهنگی و اجتماعی به تکلیف خود عمل می‌کند.

شهردار منطقه یک با تأکید بر لزوم تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان به ویژه ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه و فراگیر خدمات سیاست کلی شهرداری منطقه یک به شمار می‌رود و این سیاست همواره ادامه خواهد داشت.

بهرا، از حمایت‌های علیرضا نوین شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول