اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

تندیس شهید صبوری در شهرستان فردوس رونمایی شد

خبرگزاری فارس: تندیس شهید مهدی صبوری به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان فردوس رونمایی شد.

تندیس شهید صبوری در شهرستان فردوس رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری فردوس، فرماندار فردوس در آیین افتتاح تندیس شهید صبوری در این شهرستان اظهار کرد: اگر امروز نظام اسلامی به جایگاهی عظیم در سطح جهان دست یافته‌ به برکت خون شهدا و سکانداری مقام عظمای ولایت است.

محمدرضا رجبی‌مقدم ادامه داد: میدان شهید مهدی صبوری در مسیر تردد مسافران و زائران امام رضا (ع) قرار دارد و نصب تندیس ولایی و انقلابی در انتقال سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر است.

وی با اشاره به الگو شدن نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان تصریح کرد: باید سیره شهدا که همان رمز ماندگاری نظام اسلامی است را به نسل جوان منتقل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز جنگ تحمیلی را شدیدترین توطئه دشمن دانست و افزود: جنگ تحمیلی بهترین دوران افتخارآفرینی برای ایران اسلامی بود چرا که رزمندگان و مردم در برابر حملات شدید دشمن مقاومت کردند و شرایط را به نفع ایران اسلامی تغییر دادند.

علی‌محمد گلستانی‌فرد اظهار کرد: امروز با گذشت سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز شاهد آثار مثبت و برکات دوران دفاع مقدس در جامعه هستیم و این دوران در واقع از مصادیق بارز آیات الهی است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن فرهنگ و اعتقادات دینی ملت را هدف قرار داده است، گفت: دشمن عصبانیت خود نسبت به انقلاب اسلامی را از طریق اهانت به مقدسات و ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) نشان می‌دهد و نمی‌داند که این اهانت‌ها سبب معرفی بیشتر اسلام و ترویج گفتمان اسلامی در سراسر جهان می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی، نصب تندیس شهید مهدی صبوری فرمانده محور چزابه در میدان ورودی شهرستان فردوس را اقدامی مناسب در ارتباط با تجلیل از مقام شهدا عنوان کرد و افزود: عملیات چزابه یکی از عملیات‌های بسیار سنگین و سخت بود که  شهید صبوری از فرماندهان شجاع آن است.

سرپرست شهرداری فردوس تصریح کرد: اعتباری معادل 300 میلیون تومان در میدان شهید مهدی صبوری این شهر هزینه شده است.

سید مهدی علیپرست یادآور شد: مبلغ 50 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 250 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات داخلی شهرداری در این پروژه صرف شده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول