اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

تجمع دانشجویان دانشگاه شیراز در مقابل قطعه شهدای گمنام

خبرگزاری فارس: جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شیراز و علوم پزشکی این شهر در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) در مقابل قطعه شهدای گمنام دانشگاه شیراز تجمع کردند.

تجمع دانشجویان دانشگاه شیراز در مقابل قطعه شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه شیراز و علوم پزشکی این شهر با سردادن شعارهایی از قبیل لااله الاالله محمد رسول الله، لبیک یا محمد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، سکوت در اهانت، خیانت است خیانت، دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است، یا ایهوا‌لمسلمون اتحدوا اتحدوا در محوطه دانشگاه شیراز راهپیمایی کردند و انزجار خود را نسبت به اهانت به پیامبر (ص) اعلام داشتند.

در این تجمع همچنین بیانیه دانشجویان دانشگاه‌های استان فارس در محکومیت این اقدام قرائت شد.

در بخشی این بیانیه آمده است: اقدام‌های سلمان رشدی، کاریکاتوریست دانمارکی، کشیش آمریکایی و فیلم موهن درباره پیامبر (ص) در ادامه سناریوی اسلام‌هراسی است که دشمن آن را دنبال می‌کند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: عاملان این اقدام‌ها پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند بلکه از شیطان پیروی می‌کنند.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: ما دانشجویان مسلمان نسبت به حیله‌های دشمنان آگاهیم و مانند ید واحده در مقابل ستیزه‌جویان می‌ایستیم.

در پایان این بیانیه نیز از سازمان‌های بین‌المللی خواسته شده است تا نسبت به اقداماتی نظیر انتشار این فیلم موهن موضع‌گیری و از تکرار اقداماتی از این دست جلوگیری کنند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول