اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

منحرف شدن از پیام امام خمینی (ره) اهانت به شهداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه باید تفکر ناب امام در جهان نهادینه شود، گفت: منحرف شدن از پیام امام خمینی (ره) اهانت به شهداست.

منحرف شدن از پیام امام خمینی (ره) اهانت به شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی صبح امروز در مراسم تجلیل از همسران نیروهای مسلح خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) یکی از بارزترین چهره‌های تاریخ بشریت است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) یکی از انسان‌هایی بود که با تفکر و اندیشه ناب خود نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد و جلوی دشمنان را گرفت.

وی تدبیر و شجاعت امام راحل در مقابله با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی و منافقان در داخل خاک کشور را حاصل تقوا و پرهیز‌کاری دانست و گفت: امام خمینی (ره) در زمان خویش با ایجاد روحیه و انگیزه در بین ملت و رزمندگان سبب شد تا جمهوری اسلامی در برابر تمام خطرات و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و به برتری حقیقی دست پیدا کند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: امام با انقلاب خویش چراغ پرفروغ و درخشان اسلام را در همه جا گسترش داد و بعثت انبیای الهی را در خاطره‌ها زنده کرد.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه مسئولان باید اندیشه‌ها و تفکر امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خویش قرار دهند، گفت: همه مردم و مسئولان موظف هستند که با تقوا و تلاش در راستای اهداف و مقاصد جمهوری اسلامی در ابعاد و زوایای گوناگون سعی و تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه جهان قبل از انقلاب اسلامی به دست دو ابرقدرت که هدف نابودی بشریت را داشتند، افزود: در جنگ جهانی دوم نزدیک به 55 میلیون نفر کشته شدند و نزدیک به 17 میلیون لیتر خون ریخته شده است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ایران در زمان گذشته استراحتگاه دشمنان بوده است، گفت: امام خمینی (ره) 80 سال به خودسازی مشغول شد و در ایران ندای الهی را سر داد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

رضایی بیرجندی ندای امام را مطابق با فطرت مردم دانست و افزود: بیداری اسلامی ستون کاخ‌های سیاه آمریکا را امروز سست کرده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ نیروهای مسلح طلایه‌داران پیام ناب امام خمینی (ره) هستند، گفت: خانواده نیروهای مسلح باید الگوی جامعه باشند.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول