اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشکده فنی صومعه‌سرا خبر داد

راه‌اندازی 4 رشته کارشناسی در دانشکده فنی صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا از راه‌اندازی چهار رشته زنبورداری، مرغداری، پرورش گل و گیاهان زینتی و مکانیک خودرو در مقطع کارشناسی این دانشکده خبر داد.

راه‌اندازی 4 رشته کارشناسی در دانشکده فنی صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، رامین رحیمی عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با تبریک سال تحصیلی جدید به دانشجویان اظهار کرد: امیدواریم در سال تحصیلی جدید با تلاش دانشجویان حوزه علمی کشور بیش از گذشته شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.

وی از افزایش 10 درصدی ورود دانشجویان جدید به دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا در سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: امسال بالغ بر 460 دانشجو در دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا پذیرش شده‌اند.

معاون آموزشی دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا با بیان اینکه اکنون یک‌هزار و 200 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: این دانشجویان در هفت رشته کاردانی و یک رشته کارشناسی در حال ادامه تحصیل علوم آکادمیک هستند.

وی رشته‌های الکترونیک عمومی، الکتروتکنیک، رایانه، سازه‌های چوبی، ساختمان، معماری و حسابداری را از جمله رشته‌های مقطع کاردانی دانشکده مذکور ذکر کرد و ادامه داد: رشته صنایع چوبی نیز در مقطع کارشناسی در دانشکده فنی صومعه‌سرا آموزش داده می‌شود.

به گفته رحیمی، بالغ بر 120 مدرس در دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا مشغول تدریس دانشجویان این دانشکده در مقطع کاردانی و کارشناسی هستند.

وی به کاهش 2 هزار و 500 نفری دانشجو در دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا به ویژه در سال‌های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: این امر به دلیل تفکیک دانشکده فنی از آموزش و پرورش و ملحق شدن به آموزش عالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور بوده است.

معاون آموزشی دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا از راه‌اندازی چهار رشته آموزش عالی مقطع کارشناسی در این دانشکده خبر داد و خاطرنشان کرد: رشته‌های زنبورداری، مرغداری، پرورش گل و گیاهان زینتی و مکانیک خودرو جزو این رشته‌های در حال راه‌اندازی در مقطع کارشناسی در دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا است.

وی افزود: اکنون دانشکده تربیت دبیر فنی صومعه‌سرا در رشته صنایع چوب دارای 190 دانشجو در مقطع کارشناسی است.

رحیمی با بیان اینکه همزمان با آغاز ترم پاییزه دانشکده فنی صومعه‌سرا بالغ بر 170 نفر دانشجوی فارغ‌التحصیل داشته است، یادآور شد: این تعداد دانشجو در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول