اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان خبر داد

ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در جوار حوزه علمیه همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای استان در نظر دارد برای ارائه خدمات آموزشی مورد نیاز طلاب و روحانیون، در جوار حوزه علمیه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ایجاد کند.

ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در جوار حوزه علمیه همدان

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به طلاب حوزه علمیه در استان همدان اظهار داشت: روحانیت همیشه سبب خیر و برکت و سرمنشأ تحولات در کشور اسلامی ما بوده‌اند و به همین دلیل سازمان فنی و حرفه‌ای در نظر دارد برای ارائه خدمات آموزشی مورد نیاز طلاب و روحانیون معزز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در جوار حوزه علمیه ایجاد کند.

وی با اشاره به گستردگی آموزش فنی و حرفه‌ای ادامه داد: فنی و حرفه‌ای در مراکز ثابت دولتی، پادگان‌ها، زندان، صنایع و مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته آموزش‌های مهارتی را ارائه می‌دهد.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تنها ارائه‌دهنده‌ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به طلاب حوزه علمیه در استان همدان و سازمان متولی ارائه آموزش‌های غیر رسمی است.

وی گفت: بیش از 650 مرکز ثابت دولتی در سراسر کشور زیر پوشش این سازمان مهارت‌های لازم را طبق استانداردهای آموزشی به متقاضیان ارائه و همچنین در صورت قبولی مهارت‌آموختگان در آزمون‌های سنجش مهارت گواهینامه معتبر صادر می‌کند.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان ادامه داد: در همین راستا بیش از 20 مرکز ثابت و 177 آموزشگاه‌ فنی و حرفه‌ای آزاد نیز در استان همدان در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف استان هستند و این اداره کل در ارائه آموزش‌های مهارتی جزو استان‌های پیشرو است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به طرح ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در ماه مبارک سال جاری بیان داشت: بیش از 7 هزار نفر در ماه مبارک رمضان در مساجد از این طرح بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول