اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

امروز فرهنگ بسیجی در تمام دنیا گسترش پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: امروز فرهنگ بسیجی در تمام دنیا گسترش پیدا کرده و این از برکات ارزشمند دفاع مقدس است.

امروز فرهنگ بسیجی در تمام دنیا گسترش پیدا کرده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست با بسیجیان رود فاریاب اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت، شهامت، عزت، سربلندی ایران اسلامی است و باید از تمام توان برای بزرگداشت این ایام بهره‌ ببریم.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: اثبات صلابت اسلام، شکستن ابهت ابرقدرت‌ها، حفظ استقلال کشور، قبول جمهوری اسلامی به عنوان نیروی سیاسی در صحنه بین‌الملل، همبستگی اجتماعی، توجه به خودکفایی، گسترش روحیه ابتکار و خلاقیت، رشد تاسیسات اقتصادی و بالندگی نیروهای مسلح از جمله دستاوردهای مهم هشت سال دفاع مقدس است.

مصلح بیان داشت: اقتدار امروز دولت و ملت ایران برگرفته از انفاس قدسی شهدا و امام شهدا است و باید واقعیت‌ها و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را برای همگان تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی جنگ را آغاز کرد و شاهد دلاورمردی و فداکاری رزمندگان در برابر دشمنان بودیم.

این مسئول با بیان اینکه همه ما باید برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم اذعان داشت: دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری ملتی است که دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام کردند و باید نسبت به تبیین فرهنگ شهادت و ایثار اهتمام ورزیم.

امام جمعه برازجان با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) در زمینه دفاع مقدس اظهار داشت: امام راحل فرمودند هر روز در جنگ برکتی داشتیم و ما مظلومیت خود را در جنگ به جهانیان ثابت کردیم.

مصلح عنوان کرد: به فرموده امام راحل، در جنگ دشمن و دوست خود را به خوبی شناختیم و به واسطه جنگ بود که روی پای خود ایستادیم و در واقع استمرار روح اسلام انقلابی در دفاع مقدس متبلور شد و باید اهمیت دوران دفاع مقدس را بدانیم.

وی اذعان داشت: ملت ما عظمت و اقتدار خود را مدیون پیروی، شناخت و اطاعت از اهل‌بیت (ع) می‌داند چنان که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس هم با توسل بر اهل‌بیت(ع) توانستند در تمام عملیات‌ها پیروز شوند.

مصلح تصریح کرد: ملت ما با ایستادگی خود در طول هشت سال دفاع مقدس به ملت‌های دنیا نشان داد که در مقابل ظلم و استکبار باید ایستاد همچنان که بیداری اسلامی مسلمانان جهان نیز از دفاع مقدس ما سرچشمه گرفته است.

امام جمعه برازجان تأکید کرد: امروز فرهنگ بسیجی در تمام دنیا گسترش پیدا کرده و این از برکات ارزشمند دفاع مقدس است.

مصلح گفت: ما جنگ را به فرصت تبدیل کردیم و تحریم را هم به فرصتی برای غلبه بر دشمن و خودکفایی ایران اسلامی تبدیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول