اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه رودهن تاکید کرد

عرفان‏های نوظهور در دانشگاه‏ها بررسی شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اشاره به ارائه طرحی پژوهشی راجع به عرفان‏های نوظهور و شیطان‏پرستی بیان داشت: شیوه‏ها و روش‏های عرفان‏های نوظهور در دانشگاه‏ها بررسی شود.

عرفان‏های نوظهور در دانشگاه‏ها بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علیرضا ایرانبخش صبح امروز در جلسه اساتید گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که با حضور حجت‏الاسلام محمدرضا احمدزاده رئیس گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه رودهن در سالن کنفرانس ساختمان اداری این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: اساتید گروه معارف که در حقیقت نمایندگان معنوی دانشگاه هستند، در زمان حاضر وظیفه‏ای بسیار قابل توجه و سنگین بر عهده دارند.

وی افزود: همه استادان دانشگاه باید به امور اعتقادی، دینی و پرورشی در کلاس‏های درس توجه داشته باشند و آن را در سرلوحه برنامه‏های خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: در حوزه معارف اسلامی نیز بخشی از سرمایه فرهنگی دانشگاه، همین اساتید گرانقدری هستند که در شخصیت‏سازی دینی و فرهنگی دانشجویان تاثیر فراوانی می‏گذارند و باید به این بخش توجه بسیاری شود.

ایرانبخش همچنین با تاکید بر لزوم برگزاری دوره‏های کارگاهی در گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: تکیه بر قرآن و عترت می‏تواند همه را بیمه کند و باید این فرهنگ رواج یابد.

وی تصریح کرد: التزام به ولایت مطلقه فقیه در همه زمان‏ها و شرایط یک ضرورت است و رشد و تقویت تقوای الهی در دانشجویان نیز بسیار اهمیت دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن توسعه هوشمند و به‏روز بودن را لازمه کار در بخش فرهنگ دینی و مذهبی دانست و بیان داشت: بحث تزکیه، تعلیم و تعلم به صورت توأمان بسیار مهم است.

ایرانبخش افزود: باید دقت کرد که در دانشگاه، مخاطب ما فقط دانشجویان نیستند و باید با شناخت ضرورت‏ها به ارتقای علمی اساتید گروه معارف اسلامی نیز توجه ویژه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اشاره به ارائه طرحی پژوهشی راجع به عرفان‏های نوظهور و شیطان‏پرستی بیان داشت: تمام امکانات برای برگزاری کلاس‏های خوب و جذاب باید فراهم شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول