اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

اجرای برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در مساجد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در مساجد شهری و روستایی استان برگزار شد.

اجرای برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس و پاسخگویی به شبهات احتمالی اقدام به اعزام مبلغان به مساجد، هیئت‌های مذهبی و مراکز مختلف شهری و روستایی کرده است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و کوهپیمایی، برگزاری نمایشگاه عکس در محل و تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: در پایان این هفته گردهمایی بزرگ ائمه جماعات استان برای بازخوانی پرونده دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اسکندری شرکت بسیجیان پایگاه این اداره کل در مراسم رژه نیروهای مسلح، تجلیل از مادران و همسران شهیدان، برگزاری نشست سیاسی، دیدار با خانواده معظم شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و برگزاری جلسات خاطره‌گویی توسط روحانیون مستقر را از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان در هفته دفاع مقدس برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری جشنواره دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی نور خبر داد و گفت: شرکت در مراسم مهمانی لاله‌ها، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح مساجد شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌های والای دفاع مقدس به نسل جوان اظهار کرد: غفلت از برکات دفاع مقدس و خدای ناکرده سهل‌انگاری در ترویج این آموزه‌ها خسارت‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول