اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملارد:

اقتدار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملارد گفت: اقتدار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد.

اقتدار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، علی قدیری ظهر امروز در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان ملارد برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با شجاعت و استقامت دشمن را شکست دادند.

وی ادامه داد: این اقتدار و ولایتمداری رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد به گونه‌ای که امروز هیچ کشوری جرأت حمله به ایران را ندارد.

این مسئول تأکید کرد: عراق بر این تصور بود که می‌تواند ایران را ظرف مدت کمتر از یک ماه تصرف کند، اما این نبرد هشت سال به طول انجامید و در نهایت پیروز واقعی ایران اسلامی بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد ادامه داد: اگر چه عراق در جنگ تحمیلی از سوی تمامی کشورهای غربی حمایت می‌شد اما نتوانست در برابر قدرت نظامی، اقتدار و شجاعت رزمندگان اسلام مقاومت کند و شکست خورد.

قدیری با تأکید بر این که نسل امروز دارای الگوهایی بزرگ هستند تصریح کرد: نسل امروز باید با الگو گرفتن از رزمندگان اسلام می‌تواند در برابر توطئه‌ها و دسایس دشمنان ایستادگی کند و اهداف شوم دشمنان را به خودشان بازگرداند.

وی افزود: اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با در دست داشتن سلاح به جنگ با دشمن رفتند امروز جوانان و نوجوانان کشور در برهه‌ای حساس‌تر باید به جنگ با دشمن بروند.

این مسئول متذکر شد: امروز دشمن با هجمه فرهنگی قصد ضربه زدن به کشور را دارد و می‌خواهد با این اقدامات کینه دیرینه خود را از کشورمان بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد اذعان داشت: در این راستا نسل امروز با آگاهانه‌تر و هوشیارتر از گذشته در صحنه حضور داشته باشد و با شناسایی توطئه‌های دشمنان بار دیگر صلابت و ولایتمداری خود را به جهانیان اثبات کند.

در این مراسم مادر شهید شهید رضا پناهی نوجوان 12 به بیان گوشه‌ای از خاطرات فرزندش پرداخت.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول